Просто взяли та закрили: ПриватБанк припиняє обслуговування клієнтів – суд уже втрутився
Просто взяли та закрили: ПриватБанк припиняє обслуговування клієнтів – суд уже втрутився

Просто взяли та закрили: ПриватБанк припиняє обслуговування клієнтів – суд уже втрутився

ПриватБанк на підставі результатів фінансового моніторингу заблокував рахунки киянина та в односторонньому порядку припинив з ним договірні відносини.

Про це йдеться у рішенні Печерського районного суду Києва, опублікованому 23 квітня 2025 року.

Приватбанк. Фото: скрін youtube

Згідно з матеріалами справи, чоловік користувався рахунками, відкритими у АТ КБ "ПриватБанк". Якогось моменту доступ до них був обмежений, а згодом — повністю заблокований. Банк пояснив свої дії результатами внутрішнього фінмоніторингу.

Клієнт, у свою чергу, стверджує, що жодних суттєвих змін у обсягах чи характері фінансових операцій не відбувалося. Він не погодився з рішенням банку та звернувся до суду.

Приватбанк. Фото: скрін youtube

Які саме порушення чи підозри стали основою дій ПриватБанку, у судових матеріалах не уточнюється. Проте відомо, що банк скористався правом на одностороннє розірвання договору, закріпленим у законодавстві та внутрішніх документах фінустанови.

Рішення суду проливає світло на практику банків у разі підозри на нестандартну фінансову активність клієнтів, але остаточного вердикту по суті спору поки що не винесено.

Раніше повідомляли, що дзвінок "з банку" обернеться втратою 34 600 гривень: клієнтів Приватбанку попередили.

Також стало відомо, що клієнти lifecell обурені новою послугою: "Поки дві нирки є, воно не страшне".

Теги за темою
ПриватБанк
Джерело матеріала
loader
loader