З серпня 2024 року соцмережу X покинуло 11 мільйонів європейців
Соцмережа Ілона Маска X з серпня 2024 року втратила понад 10% своїх користувачів у Європі, що становить 11 мільйонів людей. Про це йдеться у звіті соцмережі, який та повинна була зробити за Законом про цифрові послуги (DSA), пише Politico.
Найбільше користувачів пішло з Франції (2,7 мільйона), Польщі (1,8 мільйона) і Німеччини (1,3 мільйона). У Литві й Люксембурзі кількість користувачів скоротилася на чверть. Зараз аудиторія X в Європі становить 95 мільйонів користувачів, що на 10,5 % менше, ніж було торік.
Ілон Маск придбав соцмережу X у 2022 році. Зміни до правил платформи та збільшення на ній підтримки правих політичних рухів викликали критику користувачів. Соцмережу звинувачували у поширенні дезінформації та мови ворожнечі.
Через це з платформи пішли адміністрація Парижу, британський університет Лідса, письменник Стівен Кінг та низка медіа, зокрема The Guardian.
З 2023 року Європейська комісія розслідує, чи виконує X вимоги ЄС щодо боротьби з фейками та незаконним контентом, і вже звинуватила платформу в порушеннях, але поки що не призначала покарання.
Нагадаємо, нещодавно The New York Times повідомило, що регуляторні органи Євросоюзу готують серйозні санкції проти соціальної мережі Ілона Маска X за порушення закону про боротьбу з незаконним контентом і дезінформацією.
За словами неназваних співрозмовників видання, окрім штрафу, покарання включатиме вимоги змінити продукт. Очікується, що про них оголосять влітку 2025 року.
Після публікації статті компанія X заявила, що примусові дії проти неї стануть «безпрецедентним актом політичної цензури та нападом на свободу слова».
Раніше дослідники Каліфорнійського університету з’ясували, що рівень мови ворожнечі в соціальній мережі X зріс приблизно на 50% після купівлі платформи Ілоном Маском. Водночас кількість ботів не зменшилася.
Фото: Unsplash
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.

