У Києві вп’яте презентуватимуть результати досліджень «Індексу медіаграмотності українців»
У Києві 6 травня вп’яте відбудеться презентація щорічного дослідження «Індекс медіаграмотності українців», яку спільно організовують ГО «Детектор медіа», Національний проєкт з медіаграмотності «Фільтр» Міністерства культури та стратегічних комунікацій України та Національне інформаційне агентство «Укрінформ», повідомляє «Детектор медіа».
Повідомляється, що результати дослідження покажуть, як вплинув третій рік повномасштабної війни на медіаграмотність суспільства.
Також цьогоріч дослідники вперше порахували новий субіндекс — ШІ-грамотність українців.
У програмі планують презентацію нової хвилі «Індексу медіаграмотності українців», а також дискусію про пріоритети в дослідженнях різних сегментів суспільства та практики втілення проєктів з медіаграмотності, заснованих на результатах досліджень.
Під час заходу виступлять:
- Наталія Лигачова, голова ГО «Детектор медіа»;
- Ганна Красноступ, директорка Департаменту стратегічних комунікацій та промоції української культури Міністерства культури та стратегічних комунікацій України;
- Сергій Череватий, генеральний директор Українського національного інформаційного агентства «Укрінформ»;
- Ольга Кравченко, керівниця національного проєкту з медіаграмотності «Фільтр»;
- Галина Петренко, директорка ГО «Детектор медіа»;
- Марта Наумова, кандидатка соціологічних наук, доцентка, старша наукова співробітниця Інституту соціології НАН України;
- представники та представниці Експертної ради дослідження «Індекс медіаграмотності українців», а також запрошені експерти.
Модератор: Вадим Міський, програмний директор ГО «Детектор Медіа».
- Читайте також: Більшість підлітків знає про різноманітні загрози в онлайн-середовищі, — дослідження «ДМ»
-
Більшість підлітків знає про різноманітні загрози в онлайн-середовищі, — дослідження «ДМ»
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
