/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F107%2F30d4614964f213639c6ee3f97b2c4fcf.jpg)
Вживаний Skoda Yeti української збірки та всі його сюрпризи
Знаходимо вдалі комбінації “мотор/коробка” у популярного чеського кросовера.
TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Yeti збирали на Закарпатті. Уніфіковано з Октавією. Рестайлінг (2013 року) привів зовнішність Yeti у відповідність із загальнокорпоративним стилем Шкоди. З 2015 року в гамі моторів з’явився єдиний атмосферник 1.6.
Компанію “турбо” склав атмосферний 1.6 (110 л.с.). Він теж не еталон надійності та теж під’їдає масло (за відсутності датчика рівня масла потрібен ретельний візуальний контроль). Але у нього ремінь замість ланцюга, немає турбіни, конструкція простіша і живе до 350 000 км.
Якщо неодмінно потрібен Yeti з повним приводом, то вибір зводиться до 1.8 TSI або турбодизелю 2.0 TDI (140 к.с.) – його називають кращим зі всієї лінійки. Обидва варіанти не без капризів, але досить живучи.
До п’яти- та шестиступеневих механічних коробок особливих нарікань немає. Двигуну 1.6 покладався класичний автомат Aisin, страшних недуг у нього також не виявлено.
Ставлення до “роботів” DSG7 (DQ200 з сухим зчепленням) та DSG6 (DQ250 з мокрим зчепленням) неоднозначне навіть після їх глибокої модернізації. У «сімки» і після 2014 року, як і раніше, зустрічаються невдалі екземпляри, які можуть підвести до 30 000–40 000 км. «Шістка» спочатку міцніша, але і для неї межею часто називають 100–150 тисяч. Купуючи версію 4×4, важливо розуміти, що можливості DSG на бездоріжжі обмежені. Якщо збираєтеся часто з’їжджати з асфальту, краще взяти машину з МКП.
У повнопривідних автомобілях задні колеса підключаються через муфту Haldex (після рестайлінгу – п’ятого покоління). Конструкція надійна, якщо її не вбивати й вчасно міняти масло.
Водій/пасажир 92%, дитина 78%, пішохід 46%, системи безпеки 71%.
Наймасовіша пропозиція на вторинному ринку: Yeti 1.8 TSI, DSG, 4×4
