/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F5ba6fe7fdbaa42ff2ac6a5dd582219fe.jpg)
Mercedes відкидає концепцію електромобілів як “побутових приладів на колесах”
Компанія переосмислює свій підхід до дизайну, прагнучи об’єднати стиль електро- та бензинових моделей. Горден Вагенер, головний дизайнер Mercedes-Benz Group, зазначив, що бренд уникатиме шаблонних рішень і не створюватиме автомобілі, схожі на “побутову техніку на колесах”.Під час інтерв’ю на автосалоні в Шанхаї Вагенер розкрив деякі деталі майбутнього стилю компанії. Він висловив думку, що “найгірше в нових трендах – втрата індивідуальності”, мабуть, маючи на увазі потік однакових електромобілів на китайському ринку.Покупці преміальних авто очікують унікальності, а не шаблонівВагенер вважає, що для преміального сегменту особливо важливо виділятися: “Люкс – це коли ви відчуваєте до автомобіля емоції, а не просто користуєтеся ним як засобом пересування”. Він підкреслив, що Mercedes не випускає “побутові прилади на колесах”, а створює авто, які викликають бажання, а не просто задовольняють потреби.Натомість бренд зосередиться на передачі через дизайн почуття “поваги”, яке, на думку Вагенера, асоціюється у клієнтів із маркою: “Ви заслуговуєте поваги. Ви досягли успіху у житті, і ваше авто має це відображати”.Як приклад такого підходу Вагенер навів новий концепт, представлений у Шанхаї, зазначивши, що він “майже готовий до серійного виробництва”. Цей електричний мінівен демонструє майбутнє покоління V-Class та побудований на платформі VAN.EA. Серед особливостей – велика світлова решітка, сучасні світлодіоди, витончені обводи кузова та інтер’єр із 65-дюймовим екраном і 42 динаміками.Вагенер особливо виділив унікальну решітку радіатора Vision V: “Ми бачимо багато масивних решіток, але розмір – не головне. Повага пов’язана з глибиною. Наша решітка має значення, яке люди по всьому світу асоціюють із брендом – такого немає в інших виробників”.Електрокари та авто з ДВЗ отримають єдиний стильMercedes давно заявляв про намір уніфікувати дизайн своїх моделей, відійшовши від неоднозначних округлих форм лінійки EQ. Новий підхід уже видно у G-Class та майбутніх поколіннях GLC, E-Class та S-Class.“Спочатку ми робили електрокари особливими, щоб підкреслити їхню відмінність, зробити більш аеродинамічними та футуристичними”, – пояснив Вагенер. Тепер різниця між електрокарами та авто з ДВЗ втратила значення для покупців, тому бренд “однозначно відходить від цього принципу”.До 2027 року Mercedes планує представити 17 нових або оновлених електромоделей та 19 авто з ДВЗ. Це дасть дизайнерам численні можливості продемонструвати, що вони мають на увазі під “повагою”. Такий підхід допоможе бренду створити міцну ідентичність не лише серед німецьких конкурентів на кшталт BMW та Audi, але й у боротьбі з новими гравцями ринку.

