Депутати пропонують ввести збори за використання авто: 20$ для звичайних машин і 200$ для електромобілів
Депутати пропонують ввести збори за використання авто: 20$ для звичайних машин і 200$ для електромобілів

Депутати пропонують ввести збори за використання авто: 20$ для звичайних машин і 200$ для електромобілів

Зруйновані дороги вже давно не жарт – це щорічний дефіцит у 20 мільярдів доларів для федерального бюджету, і законодавці шукають нові способи його покриття. Одна з ідей – загальнонаціональний збір за автомобілі, який теоретично міг би з часом знизити ціни на паливо. Але, як і більшість податкових ініціатив останнім часом, вона вже зустрічає опір у власній партії.Ініціатором виступив голова комітету з транспорту Сем Грейвз, який пропонує щорічний платіж за володіння та використання авто. Сума залежатиме від типу транспортного засобу: від 20 доларів для звичайних легкових машин до 200 для важких авто. Гібриди опиняться посередині зі 100 доларами. За словами Грейвза, кінцева мета – повністю замінити федеральний податок на паливо.“Майже 40 штатів уже мають подібні збори. Настав час, щоб федеральний уряд запровадив плату за електромобілі, які роками не сплачували податки на бензин чи дизель – основне джерело доходів Дорожнього фонду”, – заявив Грейвз. Він також наголосив, що ставки податків на паливо не змінювалися з 1993 року, що через відсутність індексації до інфляції призвело до втрати близько 480 мільярдів доларів доходів.Цікаво, що за цією пропозицією власники електрокарів фактично сплачували б еквівалент приблизно 1111 галонів палива щороку (з розрахунку федерального податку 0,18 долара за галон). Для порівняння: за даними Міненергетики, звичайний автомобіль споживає близько 430 галонів бензину на рік. Таким чином, власники електромобілів отримали б непропорційно високі витрати.Не всі підтримуютьОднак ініціатива може не знайти достатньої підтримки. Чіп Рой різко висловився проти: “Ви з глузду з’їхали? Партія обмеженого уряду пропонує ввести податок на авто? Мені сказали: ‘Не хвилюйся, ми його скасуємо пізніше у транспортному законі’. За словами Роя, цей податок – лише “хитрість для фінансування, і всі знають, що насправді ніхто його платити не буде”.Після розрахунків виявилося, що пропозиція може коштувати американцям 7 мільярдів доларів щороку, зменшуючи борг на таку саму суму. Проте в тому ж законопроєкті передбачено значне зниження податків для найбагатших громадян. За 10 років 0,1% найзаможніших отримають середню податкову пільгу у 278 тисяч доларів.

Джерело матеріала
loader
loader