/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fd55b6ab01d42422c129bc124bebfddef.jpg)
Нещасливий початок Porsche: занепад продажів в Китаї може стати тільки початком
Порше відчуває фінансовий удар. Прибуток компанії зі спортивних автомобілів знизився на 40,6 відсотка у першому кварталі, зіскакуючи з €1,28 до всього лише €0,76 мільярда (від $1,46 до $0,87 мільярда), як показують недавно оприлюднені фінансові показники. Оборот скоротився на 1,7 відсотка до €8,86 мільярда (10,1 мільярда доларів), а рентабельність продажів впала з 14,2 до 8,6 відсотка в період, коли глобальні поставки знизилися на 7,9 відсотка до 71 470.Порше вже анонсував занепад менше напередодні, в квітні. Дані показали, що попит в Китаї отримав реальний удар, доставки туди зменшилися на 42 відсотка, а в Європі вони скоротилися на 10 відсотків (включаючи шокуючий спад на 34 відсотки в Німеччині). Натомість продажі в США зросли на 37 відсотків, але ця північноамериканська виставка недостатньо компенсувала сповільнення в інших регіонах.Порше звинувачує свій занепад прибутку у “постійних економічних та політичних викликах”, а також у вкладеннях та інших змінах, що відбуваються у компанії. Однією з цих інвестицій, завершеною у березні, було придбання Порше більшості акцій в V4Smart, підприємства, яке виготовляє батареї, що є дочірньою компанією Varta, яка розроблятиме циліндричні літієві елементи для електрокарів Порше. Виробник автомобілів спочатку втрутився, щоб врятувати Varta, яка вже виготовляє батареї для (інформація про дійшла на рівень останніх років).У інших новинах, пов’язаних з батареями, які вплинуть на прибутковість Порше в майбутньому, компанія скасувала плани щодо розширення виробництва високоефективних батарейних елементів групою Cellforce, спільним підприємством між Порше та Customcells. Рішення є наслідком повільного розгортання продажів електрокарів та призводить до збільшення особливих витрат від €800 мільйонів до €1,3 мільярда ($911 мільйонів до $1,48 мільярда).Ці додаткові витрати, плюс поганий прогноз в Китаї та введення мит на імпорт у США змусили Порше знизити прогноз на 2025 рік. Тепер він оцінює маржинальну рентабельність до оплати відсотків, податків, витрат на амортизацію та амортизацію в 16,5-18,5 відсотка, порівняно з 19-21 відсотками, але це враховує тільки вплив мит на квітень та травень.Ситуація настільки непередбачувана, що Порше не може передбачити, який вплив вони можуть мати на решту року. Але на цьому тижні компанія заперечила звіти про те, що вона припинила доставляти автомобілі до США через нові мита президента Трампа на імпортні автомобілі.

