/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F7462dc6d03b4197ab03855b185bc6ecf.jpg)
Mercedes-Benz eActros 600 готують до рекорду Гіннеса
Компанія Mercedes-Benz Trucks збирається зі своїм електричним флагманом eActros 600 потрапити до Книги рекордів Гіннеса. Для цього магістральний тягач разом із напівпричепом має проїхати заднім ходом понад 100 км, причому без зупинки. Заїзд проходитиме 4 червня на гоночній трасі Motorsport Arena в Ошерслебені, земля Саксонія-Анхальт. Більше того, незалежно від результатів, автопоїзд планують прогнати заднім ходом ще 30 км, але вже дорогами загального користування. Фінішує пробіг у новому глобальному центрі запасних частин Daimler Truck Global Parts Center у Хальберштадті, відкриття якого відбудеться 10 липня.
Метою рекордного заїзду є підвищення поінформованості про електромобільність, безпеку дорожнього руху та імідж професії водія. У 2020 році в США встановили схожий рекорд Гіннеса, правда на дизельній вантажівці, яка проїхала заднім ходом 89 км.
Тепер його мають побити. Ініціатором став Марко Хеллгреве, 50-річний офіцер збройних сил Німеччини, який і перебуватиме за кермом Mercedes-Benz eActros 600 під час заїзду. І в цьому він уже не новачок. Так, у 2008 році Марко встановив рекорд, подолавши заднім ходом на дизельній вантажівці 64 км.
Магістральний електричний тягач Mercedes-Benz eActros 600 завоював престижний титул «Міжнародна вантажівка 2025 року». Виробництво стартувало у листопаді минулого року, а вже у грудні клієнти отримали перші машини. Автомобіль оснащений трьома блоками літій-залізо-фосфатних батарей загальною ємністю 621 кВт.год. Внаслідок 40-тонний автопоїзд може проїхати без підзарядки до 500 км, а сумарний денний пробіг сягає 1000 км. Важливо, що eActros 600 розрахований на моторесурс у 1,2 млн км впродовж 10 років, що еквівалентно дизельній моделі.
Зазначимо, що сьогодні в Європі налічується менше ніж 1000 зарядних станцій для комерційних автомобілів, що явно недостатньо. Тому Daimler Trucks запланував розширити цю мережу втричі вже до 2030, запропонувавши власні напівгромадські зарядні станції Truck Charge. Останні відкриватимуться на територіях транспортних підприємств із можливістю платних послуг для сторонніх користувачів. Це буде чудовим доповненням до проекту Milence – нещодавно утвореного спільного підприємства Daimler Trucks, Traton Group та Volvo Group. СП ставить за мету побудувати в Європі до 2027 року мережу з 1700 зарядних станцій для комерційних автомобілів.
