/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Ffc5390c67014d59a1d34fbf1fbdd8030.jpg)
Король контрабанди Альперин може поховати будівництво нових доріг: скандальні деталі
Блогерка Ірина Гриб розповіла, як одна хитрість із землею може залишити десятки тисяч мешканців у пастці.
Аркадії загрожує транспортний параліч
В мерії Одеси обговорювали критичну ситуацію на Аркадійському плато. За планами, там має з'явитися понад 16 тисяч квартир, у яких житимуть до 50 тисяч людей. Проблема очевидна: єдиний виїзд — вулиця Генуезька, яка не витримує навантаження навіть зараз. Навіть розширення до чотирьох смуг не вирішить проблему глобально.
Щоб врятувати ситуацію, місто розробило план створення альтернативних виїздів на Академічну, Французький бульвар і Балтиморську (Посмитного). Більшість забудовників підтримали ідею, погодившись виділити землю під нові дороги.
Один забудовник проти всіх
Проти виступив лише один — Вадим Альперин та його житловий комплекс "Атмосфера". Ірина Гриб розповіла: Альперин просто вписав ділянку, яка за кадастром має бути дорогою, у "придомову територію" свого ЖК.
А тепер головне: без цієї ділянки вся ідея створення нових доріг руйнується. Без можливості з'єднати проєктовані маршрути весь транспортний план втрачає сенс.
Як Альперин може заблокувати будівництво доріг
Рішення мерії виглядає половинчастим: замовити "транспортну модель", почекати ще пів року і, можливо, повернутися до обговорення.
Але до того часу ЖК "Атмосфера" вже буде здано, і Альперин отримає залізний аргумент: мовляв, тепер тут живуть дві тисячі людей і вони проти — адже це їхній двір.
Ірина Гриб підкреслює: за всіма офіційними даними саме там мала бути дорога, а не "приватний дворик".
Чим усе може закінчитися
Найімовірніший сценарій, за словами Ірини Гриб, виглядає невтішно: дороги не буде ані зараз, ані в майбутньому. Місто навряд чи піде на відкритий конфлікт із мешканцями зданого будинку.
Ірина називає ситуацію не компромісом, а повною капітуляцією перед інтересами "короля контрабанди" Альперина. І все це — заради збереження його особистих прибутків.
Якщо ситуація не зміниться найближчим часом, Аркадія отримає не курортний район із зручною інфраструктурою, а справжню транспортну пастку для десятків тисяч людей. Поки чиновники зволікають, один забудовник уже готується диктувати свої правила.
