Клієнти lifecell обурені новою послугою: "Поки дві нирки є, то воно не страшно"
Клієнти lifecell обурені новою послугою: "Поки дві нирки є, то воно не страшно"

Клієнти lifecell обурені новою послугою: "Поки дві нирки є, то воно не страшно"

"lifecell придумав нову турботу", а українці обурені "дружнім бонусом" та підвищенням тарифів.

Клієнти мобільного оператора не стримали емоцій через нові умови обслуговування, пише lifecell.

Мобільний оператор lifecell з 1 травня збільшує тарифи для корпоративних клієнтів і водночас запустив нову послугу під назвою "Дружній бонус". Оператор позиціонує її як турботу про клієнтів, проте багато хто побачив у цьому черговий спосіб витягнути гроші.

Телефон. Фото: скрін Ютуб

Суть "Дружнього бонусу" проста що, якщо у вас закінчилися кошти й немає інтернету, можна попросити родичів або друзів надіслати бонуси. Надіслати прохання – безкоштовно, але за кожне замовлення списуватимуть 3 грн, а за кожен бонус – ще 1 грн з рахунку того, хто допомагає.

Українці у коментарях не приховували сарказму та обурення.

"lifecell, що чергове покращення? Нічого, поки дві нирки є, то воно не страшно" - один з користувачів написав.

Інший клієнт назвав новинку "черговим бзиком за наші гроші". Представник lifecell пояснив що, якщо друг передасть 100 бонусів, то йому доведеться заплатити 103 грн.

Lifecell. Фото: скрін youtube

Крім самої нової послуги, люди скаржилися і на інші проблеми - підвищення тарифів, списання коштів без пояснення та погану якість зв’язку.

Не зважаючи на те, що на Україну напала росія, наша держава продовжує розвиватися, а влада робить усе можливе, аби підтримати громадян і стабілізувати ситуацію навіть у важкі часи.

Раніше ми повідомляли, Lifecell піднімає тарифи: на скільки виросте їхня вартість у травні?

"Все для буржуя": Lifecell запустив новий тариф, але українцям не по кишені - детальніше на Знай.ua.

Джерело матеріала
loader
loader