Нові сервіси у «Резерв+»: що змінилося
Нові сервіси у «Резерв+»: що змінилося

Нові сервіси у «Резерв+»: що змінилося

Нові сервіси у «Резерв+»: що змінилося

Роз'яснення дали у Міноборони.

В Україні триває загальна мобілізація та воєнний стан. Призову підлягають військовозобов'язані чоловіки, які отримують повістки. Під час воєнного стану, як і в мирні часи, діють певні правила військового обліку. Зокрема, військовозобов'язаним необхідно оновлювати свої дані. Це можна зробити у мобільному застосунку «Резерв+», у якому нещодавно стали доступні нові сервіси. У Міноборони розповіли, що саме змінилося у застосунку.

У відомстві зазначили, що в оновленому застосунку «Резерв+» з'явилася можливість дізнатися про зміну даних в реєстрі «Оберіг» та отримати розширену інформацію з нього. Також додалися категорії у запитах виправлення даних.

«Користувач може згенерувати у форматі PDF розширену інформацію про себе з «Оберіга», щоб бути в курсі, які дані про нього є в реєстрі. Це можна зробити, натиснувши на три крапки електронного військового документа і вибравши відповідний розділ. Також додані push-сповіщення про зміну інформації в «Оберезі». На першому етапі це сповіщення про подання та зняття з розшуку», – йдеться у повідомленні.

У Міноборони додали, що також з’явилися шість нових категорій, які допоможуть виправити неточності в даних:

  • Статус «Потребує уточнення» – про людину є інформація в реєстрі «Оберіг», але без прив'язки до ТЦК, і це потрібно виправити.
  • Помилка в персональних даних – неправильно написане ім’я, прізвище чи дата народження.
  • Статус «Порушення правил військового обліку» – якщо людина вже виправила порушення, проте статус досі відображається.
  • Статус «На обліку» – коли людина має бути знята або виключена. Наприклад, якщо досягла граничного віку для служби або вступила до лав Сил оборони та більше не є військовозобов’язаною.
  • Помилка у даних бронювання – якщо бронювання є, але дані про це не відображаються або внесені із помилкою.   
  • Актуалізація даних про роботу – дозволяє оновити інформацію про місце роботи через реєстр Пенсійного Фонду України.

За словами заступниці міністра оборони з питань цифровізації Катерина Черногоренко, нові сервіси розширюють кількість ситуацій, які можна виправити за допомогою застосунку.

«Продовжуємо робити «Резерв+» зручною екосистемою для військовозобов’язаних, завдяки якій можна усунути свої труднощі без візиту до ТЦК і очікування в чергах», – резюмувала вона.

Нагадаємо, як у «Резерв+» оформити відстрочку від мобілізації для осіб з інвалідністю.

Джерело матеріала
loader