/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F517c332c673e36b8fd1a79aaf4c04bef.jpg)
Невже до зникнення: у 2025 році Alfa Romeo Stelvio нагадує нам, чому важлива їзда
Luxury цікавість в сучасних автомобілях дуже загальна, але кілька здатних відчувати справжнє захоплення чи оригінальність. 2025 виглядає нецікаво в цьому краї, не прагнучи злягатися в безпечний, заснований на дотиковому екрані світ – і ось чому воно таке привабливе.У той час як більшість сегменту зайнята переслідуванням більших дисплеїв, додаванням непотрібної ваги і зведенням почуття керування в преслідуванні масового заохочення, Stelvio продовжує надавати перевагу стилю та залученню водія. Навіть у порівнянні з товстим полем вибору із Німеччини, Кореї та цілого ряду інших країн, такий підхід допомагає йому виділитися.Минуло майже десять років з моменту появи Stelvio, що у машинних роках означає повноцінну революцію. Цей час привів до того, що автомобіль почав виглядати трохи невидимим. Однак навіть на тлі новіших, блискучих конкурентів Stelvio не втратив те, що робить його виїмкою. Він залишається освіжно аналоговим в індустрії, що намагається цілком перейти до цифрових технологій.Звісно, це не ідеальна машина. Матеріали салону виглядають більше як іграшка, а технології можуть бути кволими. Але, якщо ви шукаєте кросовер, який надихає життям, Stelvio пропонує щось, на що майже ніхто інший не осмілиться: індивідуальність.І в 2025 року це стає загрожуваною видовищною. Перш ніж він зникне в електрифікованому забутті, ми ще раз прокрутили Alfa Romeo, щоб переконатися, чи він все ще має магію. Зрозуміло, що нам довелося провести відповідне тестування. Це означає поводження з ним як з щоденним водієм, керування ним на шосе та в густонаселених міських ландшафтах. Спойлер: він такий самий чарівний, як і раніше. Просто нам не вистачає чотирьохлистої долини.Stelvio має дві чудові риси, які виділяються, і його зовнішній дизайн – одна з них. Ми не кажемо, що римський бог художніх талантів тут доріг свою руку, але дизайн справді привабливий. Протягом всього лише семи днів я отримував не менше двох компліментів на день, коли їздив з цим автомобілем.Можливо, це те, як Stelvio так елегантно відображає дизайн, ставши просто більшим. Широкі фари, кутова решітка і телефонні колеса здійснюють багато роботи тут. Зі спинки B-стійки цей кросовер не виглядає особливо спеціально, але йому цього не треба. Лицева частина має достатньо характеру та енергії для відшкодування будь-чого іншого.Також варто відзначити колір кузова. Багато компліментів, що надходили, не обмежувалися лише стилем, але й відтінком Verde Fangio на кузові. Зазначимо, що такий же колір можна отримати для Tonale та Giulia.Жоден салон не є ідеальним, але яскравий зовнішній вигляд Stelvio закінчується, коли затишуєшся в салоні. Не розумійте неправильно, панель приладів, сидіння та облицювання приваблюють. Є дуже гармонійне поєднання асиметричних елементів з одного боку панелі приладів до іншого, поєднане з використанням відповідних зон. Наприклад, центральна консоль має чотири основні панелі управління.Всі вони мають чудові дрібниці, які роблять їх використання більш приємним. Сама панель приладів нагадує старі дизайни і займає менший, але не занадто малий інфотейнмент-систему. Очевидно, що екрани тут не є основним аспектом, що і само по собі приємно здивовує іноді.Мені навіть подобається кермо з його фізичними кнопками та перемикачами, які забезпечують хороший зворотний зв’язок під пальцем. Ще позитивні деталі включають європейський вибір мати одну регулятор гучності для пасажира на передньому сидінні біля його сидіння та окремий регулятор для водія на кермі.Деякі моменти салону, однак, вдаряють мімо мішця. Матеріали, що пропонуються, не завжди вражають своєю вишуканістю. Підтверджуючи те, що це італійський розкішний кросовер за $59,140, я серйозно кажу, що підставка панелі приладів могла б зійти з потоку виробництва справжньої спискачки, і я б не відчув би різниці.Ну, можливо, відсутність яскравих кольорів виявляє це, але дотик та відчуття майже ідентичні. Те ж стосується дверних карт, де, замість шкіри чи якогось виду штучної замші або Alcantara, ми отримуємо більше піноподібної піни, схожої на Nerf.Не варто говорити, що ця піна оточена вище матеріалами. Більшість інших поверхонь пластикові, лише кілька плям шкіри або гуми розсипані навколо. Alfa Romeo могла б більш акцентувати на хорошому металі, використаному для панелей перемикання передач, або включити справжнє дерево чи більше шкіри, щоб підняти салон. З іншого боку, заощадження грошей на деяких матеріалах має свої переваги, дозволяючи Alfa витратити більше на те, де це дійсно важливо.Вони можуть витрачати більше на інші випадки, як от відмінні сидіння в цій машині. Передні сидіння забезпечують велику підтримку і амортизацію. Ми також любимо висувні підтримки стегон і товсті бічні вали. Було б чудово побачити, як Alfa Romeo додав би такий бічний допоміжний пристрій руля для задніх пасажирів.Задні сидіння комфортні, але без кращої підтримки, легко кидати пасажирів під час більш енергійного водіння. Також нам подобаються включені кліматичні отвори, розетки для живлення та обігрівані бічні сидіння. Було б чудово, якби Alfa натягнула сидіння трохи далі, так як це забезпечило б кращий легкість.Говорячи про технології, інфотеймент-система в Stelvio проста та непомітна у більшості випадків. UConnect, сам інтерфейс, зазвичай швидкий та легкий у використанні, але відбувалися кілька затримок під час наших випробувань. Невідомо, чи це просто відбиток, тому ми радимо вам самим протестувати це, якщо ви розглядаєте Alfa Romeo, оскільки більшість з них мають цю саму систему.Переносячи бесіду з передньої частини салону до тилу, Stelvio дивно просторий за другим рядом. Там завжди є 19 кубічних футів простору. Задні сидіння складаються, щоб дозволити перевозити більші предмети.Ось інша велика риса Stelvio: його двигун. Він має 280 кінських сил (208 кВт), турбований чотирьохциліндровий двигун, восьмиступінчасту автоматичну коробку передач з пальцевими перемикачами та систему повного приводу з пристроєм, що переважає задні колеса. Це може не звучати як щось вражаюче, але ми можемо перерахувати на одній руці, скільки інших кросоверів має аналогічну конфігурацію.Більшість використовують спочатку передньому колесу привід з приводом на всі колеса або взагалі передній привід. Це чудово для паливної економії, але це погано для динаміки водіння. Alfa Romeo явно тримала залучення водія на вершині свого списку, і Stelvio є значно кращим автомобілем завдяки цьому. Ми тестували Tonale всього кілька місяців тому перед появою Stelvio, і особисто вони зовні дуже схожі.За кермом, однак, різниця майже смішна. Tonale, подібно до своєї близнючої одиниці, базується на платформі Small Wide від Stellantis, такій же, що й під Jeep Compass, і вона трохи важка. Stelvio, натомість, їздить на платформі FCA Giorgio, яку ділить з седаном Giulia, а також з декількома Maseratis, включаючи Grecale та GranTurismo. Це відчувається як найкраще керований кросовер на цій стороні від Porsche Macan.Двигун швидко реагує на натиск на педаль газу. Керування гостре і відмінно зв’язане з тим, що відбувається у контактній плямі шини. І кочення кузова відсутнє. Загалом вона викликає відчуття, ніби ви керуєте високим седаном

