Соцмережа Threads стала відкритою для всіх рекламодавців
Американська компанія Meta відкрила свою соціальну мережу Threads для всіх рекламодавців.
Про це повідомляє CNBC.
У Meta розповіли, що у січні розпочалося тестування цієї функції за участю кількох американських і японських компаній. Тепер же всі «допустимі рекламодавці в усьому світі» зможуть розміщувати рекламу в Threads, заявили у компанії.
Фінансовий директор Meta Сьюзан Лі у січні 2025 року зазначала, що запровадження реклами в Threads «буде поступовим», керівництво компанії «не очікує, що прибутки від реклами стануть значущим рушієм зростання її доходів у 2025 році».
Рішення Meta щодо розміщення реклами в Threads є першою спробою компанії отримати дохід від своєї соцмережі.
Нагадаємо, що соціальна мережа Threads офіційно змінила адресу свого сайту з Threads.net на Threads.com. Разом із цим сервіс отримає декілька покращень у вебверсії.
Фото: соцмережа Threads / Unsplash
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
