Соцмережа Threads стала відкритою для всіх рекламодавців
Соцмережа Threads стала відкритою для всіх рекламодавців

Соцмережа Threads стала відкритою для всіх рекламодавців

У Meta розповіли, що у січні розпочалося тестування цієї функції за участю кількох американських і японських компаній.

Американська компанія Meta відкрила свою соціальну мережу Threads для всіх рекламодавців.

Про це повідомляє CNBC.

У Meta розповіли, що у січні розпочалося тестування цієї функції за участю кількох американських і японських компаній. Тепер же всі «допустимі рекламодавці в усьому світі» зможуть розміщувати рекламу в Threads, заявили у компанії.

Фінансовий директор Meta Сьюзан Лі у січні 2025 року зазначала, що запровадження реклами в Threads «буде поступовим», керівництво компанії «не очікує, що прибутки від реклами стануть значущим рушієм зростання її доходів у 2025 році».

Рішення Meta щодо розміщення реклами в Threads є першою спробою компанії отримати дохід від своєї соцмережі.

 Нагадаємо, що соціальна мережа Threads офіційно змінила адресу свого сайту з Threads.net на Threads.com. Разом із цим сервіс отримає декілька покращень у вебверсії.

Фото: соцмережа Threads / Unsplash

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
Долучитись
Джерело матеріала
loader