/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2Fb218a08295c0b341b6f49cbfd30206d5.jpg)
У МЗС розповіли про комунікацію зі скептичною аудиторією
Про це заявив речник Міністерства закордонних справ Георгій Тихий під час «Kyiv StratCom Forum 2025: Інформаційна стійкість України в умовах глобальних змін», повідомляє кореспондент Укрінформу.
Тихий констатував, що інформаційне поле наразі відрізняється від того, яке було в 2022-му, 2023-му і навіть у 2024-му роках, – воно більш скептичне до України і складне. «Але нам треба в ньому завойовувати додаткові простори, а не просто спілкуватися з нашими друзями, які нас ретвітять, лайкають, підтримують», - зазначив речник МЗС.
«Як нам вийти за межі цієї бульбашки, як говорити зі скептиками? І тут вступає в силу якраз арсенал дипломатії, публічні наші комунікації – це розмова цифрами, розмова аргументами, які здатні переконати скептиків. Це так звана стратегія KISS (Keep It Simple, Stupid), тобто проста мова, прості аргументи», - сказав Тихий.
Він додав, що коли ми захоплюємося якимись дуже спеціалізованими термінами, то маємо усвідомлювати, що наш ворог при цьому працює з гранд-наративами – загальним простим поясненням світу на кшталт того, що «Україна у війні, тому що вона хотіла в НАТО».
«Це брехливий наратив, але для деяких аудиторій він добре заходить. Тому нам треба не забувати грати в довгу і створювати якийсь загальний наратив про Україну – заснований на фактах, правдивий, але простий і зрозумілий для скептичних аудиторій», - акцентував речник МЗС.
Комунікаційна стратегія KISS (Keep It Simple, Stupid) - це принцип, що закликає до максимальної простоти у подачі інформації. Цей підхід часто використовується в маркетингу, дизайні, бізнес-комунікаціях та навіть у технічній документації. Його ідея полягає в тому, що повідомлення має бути настільки простим, наскільки це можливо, без втрати сенсу. Цей принцип допомагає донести суть до аудиторії швидко, чітко й ефективно, зменшуючи ризик непорозумінь.
