Тиск Трампа може змусити Індію знизити мита на 110%, і Harley-Davidson може виграти велике
Тиск Трампа може змусити Індію знизити мита на 110%, і Harley-Davidson може виграти велике

Тиск Трампа може змусити Індію знизити мита на 110%, і Harley-Davidson може виграти велике

Під інтенсивним тиском від президента США Дональда Трампа, Індія, можливо, нарешті полегшить частину своїх великих мит на імпортні автомобілі. Ці строгі регуляції дуже вигідні для місцевих індійських брендів, але вивели багатьох іноземних автовиробників з третього за величиною автомобільного ринку світу. Країна може розпочати зі скорочень мит на мотоцикли великої ємності, що безпосередньо користуватиметься брендами, такими як Harley-Davidson.Наразі Індія накладає мита до 110% на імпортні автомобілі та стягує мито в розмірі 50% на ті з двигунами до 1 600 куб. см. Хоча цей розмір був зменшений до 40%, джерела вказують, що уряд Індії розглядає можливість повного скасування мит на мотоцикли з об’ємом двигуна 750 куб. см чи більше. Такий крок може стати частиною зусиль Індії укласти нову торгову угоду зі Сполученими Штатами, особливо після того, як США встановили 26% відповідних мит на індійські товари.Потенційна перемога для Harley-Davidson та іншихЯк відзначається, зменшення мит на мотоцикли великої ємності має сенс, оскільки ці моделі становлять лише невелику частку з 16 мільйонів проданих автомобілів щороку в Індії. Проте, можливо, ще більш значущою за будь-яке скорочення мит на мотоцикли є можливість того, що Індія також може скасувати мита на імпортні автозапчастини, але лише якщо США погодяться зробити те ж саме.“Американці хочуть отримати більший доступ на ринки Індії,” – сказав цього тижня віце-президент США Джей Ді Ванс під час візиту в Індію. “Це чудове місце для бізнесу, і ми хочемо надати нашим людям більший доступ до цієї країни та її мешканців.”Індія захищала свій ринок десятиліттями, що дало місцевим гравцям, таким як Tata Motors та Mahindra & Mahindra, міцну підтримку. Ця політика протекціонізму також змусила міжнародних автовиробників, таких як Suzuki та Hyundai, створювати місцеві виробничі підприємства.Однак зростаючий тиск з боку США та Європи змушує Індію переглянути свою позицію. Обидва регіони прагнуть отримати більший доступ до індійського ринку, і з місцевими брендами на чолі, є чітка можливість для іноземних компаній розширити свою діяльність.Споживачі також можуть скористатися зі зниження мит, особливо якщо інтернаціональні бренди будуть спонукані повернутися, створивши більшу конкуренцію та, можливо, знижуючи ціни. Щорічно в Індію імпортується лише 15 000 автомобілів, при цьому лише 1 000 з них походять з США. Високі мита навіть зупинили Tesla від запуску на ринку країни, серед інших іноземних брендів, хоча Маск останнім часом веде переговори з урядом.Проте, навіть якщо Індія знизить мита, Bloomberg зауважує, що малоймовірно, що автомобілі, зібрані в США, будуть продаватися великими обсягами, оскільки вони залишатимуться занадто дорогими для більшості покупців. Існуючим європейським брендам, які вже присутні на ринку, таким як VW і Skoda, може бути вигідніше зниження мит, оскільки вони мають більший досвід у виробництві доступних моделей в країні.

Джерело матеріала
loader
loader