OSINT-агенція Molfar трансформується у Molfar Intelligence Institute та Molfar Intelligence Firm — розповідаємо про зміни
OSINT-агенція Molfar трансформується у Molfar Intelligence Institute та Molfar Intelligence Firm — розповідаємо про зміни

OSINT-агенція Molfar трансформується у Molfar Intelligence Institute та Molfar Intelligence Firm — розповідаємо про зміни

 

Molfar розділяє освітній та бізнес напрямки — OSINT-агенція трансформується у соціальний проєкт Molfar Intelligence Institute, що сконцентрується на навчанні, та розвідувальну агенцію Molfar Intelligence Firm з фокусом на бізнес-цілях. Про це в компанії повідомили AIN.

Інститут розвідки Molfar (Molfar Intelligence Institute)

Інститут розвідки Molfar сформували на базі освітнього та PR-відділів при OSINT агенції, побачивши попит людей на освіту у галузі розвідки з відкритих джерел. Як повідомляється, з 2022 року Molfar навчили понад 7000 студентів, провівши сотні лекцій і тренінгів та запустивши освітні курси й офлайн-інтенсиви.

  • Molfar Intelligence Institute — це аналітичний інститут, що спеціалізується на розвідці, OSINT-аналізі, навчанні, цифровій безпеці та на стратегічних комунікаціях.
  • Його мета — підсилити, об’єднати, навчати нові таланти для держави та бізнесу, популяризувати OSINT-культуру в межах країни та зміцнювати міжнародний вплив України за її межами.
  • Керуватиме інститутом Дарʼя Вербицька, яка очолює PR-відділ в OSINT агенції Molfar.

«На базі Інституту ми також продовжимо проводити дослідження, розслідування та аналітичну роботу, спрямовану на протидію РФ та іншим деструктивним для України державним утворенням», — кажуть у Molfar.

Окремим напрямом виділили внутрішню аналітику, яка охоплюватиме дослідження у сфері цифрової та інформаційної безпеки, аналіз внутрішньополітичних процесів і вивчення ризиків, які впливають на стійкість українських інституцій, медіа й цифрового середовища.

Molfar Intelligence Firm (MIF)

MIF діятиме окремо як розвідувальна агенція, що надає послуги з консалтингу, розвідки та аналітики, концентруючись саме на бізнес-цілях. Повідомляється, що найближчим часом агенція сфокусується на роботі з Великою Британією.

«Ми вирішили, що слід логічно розмежувати бізнес від соціальних проєктів, які ми робили в Molfar, та масштабувати їх», — пояснюють в Molfar.

Компанія також анонсує багато нових розслідувань та новинок від Molfar Intellignce institute.

  • Нагадаємо, українська медіаменеджерка Тетяна Кисельчук стала новою операційною директоркою групи компаній, куди входять онлайн-видання AIN, розвідувальна агенція Molfar та освітній Molfar Intelligence Institute. У зону відповідальності Кисельчук входитиме операційний розвиток і підтримка компаній, а також стратегічне консультування керівників напрямів. 
Джерело матеріала
loader
loader