Найдшвидший хетчбек Renault — електричний і дорожчий, ніж 911 GTS
Найдшвидший хетчбек Renault — електричний і дорожчий, ніж 911 GTS

Найдшвидший хетчбек Renault — електричний і дорожчий, ніж 911 GTS

Якщо ви є ентузіастом автомобілів і маєте палке бажання володіти частиною автомобільної історії (і, будь чесними, достатньо багатим банківським рахунком), компанія Renault збирається дати вам можливість розкоші. Компанія щойно оголосила, що повністю електричний Turbo 3E буде коштувати від €155 000 (близько $177 000 за поточним обмінним курсом) або £135 000, при цьому починаючи з 2027 року будуть початі поставки.Для порівняння, це більше, ніж вартість нового Porsche 911 GTS ($169K) в Америці або двох нових BMW M2s (£68K) у Великобританії. Оскільки це обмежена модель, з лінії виробництва вийдуть лише 1 980 гіпер-хетчбеків. Тому, якщо ви плануєте придбати один, вам краще поспішити, або готуватися платити ще більше.Натяк на Легенди ТурбоПротягом минулого року Renault представив новий R5 Turbo 3E після того, як спочатку показав його як концепцію в 2022 році. Це було задумано як сучасна інтерпретація легендарних Renault 5 Turbo і Turbo 2. Виглядає він просто чудово і має вражаючу потужність, але зацікавленим покупцям краще поспішати, щоб забезпечити собі місце, інакше вони можуть заплатити ще більше.Згідно з інформацією від французького бренду, заводська ціна €155 000 (~$177 000) або £135 000 обмежена першими 500 одиницями. Ця ціна також не включає жодних додаткових опцій, аксесуарів і вибору персоналізації. Більше того, ті, хто хочуть забезпечити собі місце, повинні внести заставу у розмірі €45 000 (~$51 000). Та, ця сума є неповерненною, тому вам краще бути впевненими, що справді намірені його придбати.Схоже, Renault потребує цих коштів для завершення автомобіля. У прес-релізі Renault зазначено, що кошти, отримані від застав від приватних покупців, а також від дилерів, які забезпечують собі місце в черзі, “сприятимуть фінансуванню розробки моделі Renault 5 Turbo 3E”.Персоналізація та Терміни ПоставкиЗ початку 2026 року покупці будуть зв’язані з обраним дилером, де вони зможуть налаштувати свій автомобіль. Вони також отримають можливість зустрітися з дизайнерами Renault для створення індивідуального зовнішнього та внутрішнього дизайну, якщо вони бажають. – це індивідуальна вуглецева монококова шасі з двома електромоторами в колесах на задній частині. Він розвиває 540 к.с. і досягає 100 км/год ​​(62 миль/год) всього за 3,5 секунди. Для живлення моторів служить батарейний блок потужністю 70 кВт⋅год. Електричний супер-хетч використовує 800-вольтову архітектуру, що дозволяє заряджати його від 15 до 80% всього за 15 хвилин. Він має заявлену дальність понад 250 миль (400 км).Деякі Конкуренти, якщо можна так сказатиR5 Turbo 3E не має жодних прямих конкурентів, але якщо говорити чесно, найближчим порівнянням може бути . Звичайно, він не є лімітованою моделлю, не має вуглецевого шасі та не має спадщини R5 Turbo, проте він пропонує більше потужності і коштує близько наполовину менше.Проте для тих, хто високо цінує ностальгію (і ми знаємо, що ви такі є), Ioniq 5 N не вистачає чогось важливого: трохи історії та блиску, що заповнюють Renault 5 Turbo.

Джерело матеріала
loader
loader