/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Fa05a7c700c74294d85140e9fd83993bb.jpg)
Розробники ремастера Days Gone розповіли, чим їхня версія відрізняється від оригіналу
Розробники з Bend Studio розповіли, як зміниться Days Gone у ремастернутій версії. Одночасно на ПК з'явиться доповнення Broken Road, що додає ті ж нововведення, що й ремастер для консолі.
Головне, звісно, - технічні апгрейди. На стандартній PS5 буде два режими графіки: один для тих, хто хоче стабільні 60 кадрів за секунду з роздільною здатністю 1440p, і другий - з акцентом на якість картинки, де гра працює в справжньому 4K, але з обмеженням до 30 FPS. Розробники обіцяють, що візуально це відповідає ультраналаштуванням із ПК-версії.
Пізніше з'явиться ще один режим із частотою 40 FPS - компромісний варіант між плавністю та якістю.
У власників PS5 Pro буде більше свободи. Там буде три варіанти: від 1800p при 60 FPS до поліпшеного режиму з новим апскейлінгом PSSR, це вже зі свіжих технологій, що дають змогу домогтися чіткої картинки за менших витрат ресурсів.
Глобально оновили не тільки роздільну здатність і частоту кадрів, а й візуальні ефекти. Світло, тіні, небо, все стало ближче до фотореалізму. Використовується спектральне моделювання, додали озоновий фільтр, покращили непряме освітлення, зробили ночі темнішими та небезпечнішими, а тіні - деталізованішими. На ПК все це з'явиться в патчі 1.08.
Реліз Days Gone Remastered для Playstation 5 заплановано на 25 квітня.

