/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F38fcd8bb0112d0608fe3851bc77f781c.jpg)
Ford призупиняє експорт автомобілів до Китаю через наслідки торгової війни з тарифами
Компанія Ford припинила експорт певних моделей до Китаю, зокрема пікапа F-150.Це призупинення є першою дією, яку Ford прийняв у відповідь на зростання тарифів.Експорт американських двигунів і трансмісій до Китаю буде продовжено.Ford оголосив, що призупинив поставки автомобілів і вантажівок в Китай, оскільки компанія бореться з помстою тарифів, які були введені на американські авто. Це вплине на цілий ряд моделей, включаючи Ford F-150 Raptor, Bronco та Lincoln Navigator.Це останній результат триваючої торговельної війни між США та Китаєм, у якій автовиробники з обох сторін опинилися у хрестовому вогні. Китай підвищив тарифи на авто, вироблені в США, до 150 відсотків у відповідь на мита адміністрації Трампа на широкий спектр китайських товарів.У минулому році Ford продав близько 400 000 автомобілів в Китаї, але в 2024 році лише 5 500 з них були імпортовані з США. Це невеликий, але прибутковий сегмент присутності Ford в країні. Незважаючи на невелику частку продажів в Китаї, Ford пропонував свої найвідоміші найменування як вправу зі збудування бренду, наприклад, вантажівки, як увезені F-150 Raptor, які продавалися за понад 100 000 доларів на ринку.Незважаючи на зупинку експорту зібраних автомобілів, компанія продовжить відправляти двигуни та трансмісії, зібрані в США в Китай. Одним із транспортних засобів, які Blue Oval імпортує З Китаю є [назва моделі]. Незважаючи на великі мита, поставки тривають.Тим часом, вдома, Ford планує підвищення цін на нові автомобілі, якщо торговельна війна триватиме, згідно з внутрішнім меморандумом. Це стосується приблизно 80 відсотків моделей, проданих в США, які виробляються всеред національно. Хоча це може допомогти уникнути загального мита у 25% на імпортовані автомобілі, це не захищає їх від мит на частини, що виготовляються за кордоном та використовуються у їх транспортних засобах.Аналіз Центру автомобільних досліджень, опублікований на початку цього місяця, вказує на те, що 25% мита Трампа на автомобільний імпорт збільшать витрати автовиробників на близько 108 мільярдів доларів у 2025 році. Непостійні мита змусили [назва компанії] переглянути своє становище, але Президент Трамп вказав на початку цього тижня, що може розглянути деякі винятки для нових мит.

