"На рівні 9-річного тіктокера": нардеп обрушився з критикою на нову рекламу Міноборони "Контракту 18-24"
"На рівні 9-річного тіктокера": нардеп обрушився з критикою на нову рекламу Міноборони "Контракту 18-24"

"На рівні 9-річного тіктокера": нардеп обрушився з критикою на нову рекламу Міноборони "Контракту 18-24"

Міністерство оборони презентувало ролик у рамках кампанії "Контракт 18-24", який мав зацікавити молодих українців службою за контрактом. Але замість натхнення відео викликало хвилю критики – особливо народного депутата Юрія Камельчука.

Камельчук в інтерв'ю для "Суперпозиція" назвав ролик "маніпуляцією" та "маразмом":

"Фактично цим роликом українцям 18-24 хочуть показати, що вони на рівні 9-річного тиктокера. Це гидко".

Він також звинуватив Міноборони в тому, що у ролику використовують прийоми нейролінгвістичного програмування – створюють ілюзію вибору та обіцяють "2 мільйони гривень", не уточнюючи, що виплата буде не одразу, а частинами протягом контракту.

"Тут є обман прямий: 2 мільйони гривень ніколи не дадуть відразу, вони видаються частинами. Вибачте за пряму мову – якщо доживеш до кінця контракту. Це взагалі просто дика маніпуляція. Звичайно, ми можемо говорити про патріотизм, але, вибачте, це ролик про маразм."

На думку нардепа, за відео стоїть ціла рекламна кампанія та соціологія, але підхід – повз мету. Камельчук вважає, що молодь надихається конкретними людьми та прикладами, а не обіцянками свободи від батьків та грошей, яких одразу не буде.

Ролик замислювався як мотиваційний, але тепер більше обговорює не його ідею, а подачу. Кампанія "18-24" поки що тільки починається, але вже викликає питання – особливо про те, як саме держава спілкується з молодими українцями в умовах війни.

"Підхід, на мій погляд, абсолютно неправильний", – сказав Камельчук.

Крім того, ТЦК знайшли новий спосіб шукати ухилянтів: перевірять усі бази

Теги за темою
Збройні сили України Міноборони
Джерело матеріала
loader
loader