/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F250%2F32d5b8c78fd4816aeebb1f2e4c2c04ac.jpg)
США оголосили про нові портові збори для пов’язаних із Китаєм суден
Збір на тоннаж або контейнер буде застосовуватися до кожного рейсу судна, пов’язаного із Китаєм, до США, а не у кожному порту.
Сполучені Штати 17 квітня оголосили про нові портові збори для суден, побудованих і експлуатованих Китаєм.Про це повідомляє .
За словами торгового представникаСША Джеймісона Гріра, більшість з нових мит набувають чинності у середині жовтня.
Він додав, що дії адміністрації президента США Дональда Трампа “покладуть край китайському домінуванню, усунуть загрози для американського ланцюга поставок і надішлють сигнал про попит на побудовані у США судна”.
Згідно із нововведенням, збір на тоннаж або контейнер буде застосовуватися до кожного рейсу судна, пов’язаного із Китаєм, до США, а не у кожному порту, як побоювалися деякі представники галузі. Збір стягуватиметься до п’яти разів на рік і може бути скасований, якщо власник розмістить замовлення на судно, побудоване у США.
Також будуть встановлені окремі збори для суден, що експлуатуються Китаєм, і для суден, побудованих у Китаї. Обидва збори будуть поступово збільшуватися протягом наступних років.
Для суден китайського виробництва збір починається від $18 за тонну нетто або від $120 за контейнер, це означає, що судно із 15 тис. контейнерів може понести витрати у розмірі $1,8 мільйона, йдеться у матеріалі.
Крім цього, усі судна, які перевозять автомобілі, і які не були побудовані у США, також будуть обкладатися збором через 180 днів.
Штати також запроваджують нові збори для перевізників зрідженого природного газу, однак вони набудуть чинності через три роки.
Мита не поширюватимуться на “судноплавство Великими озерами або Карибським басейном, судноплавство на територію США і з неї, а також на експорт сипучих товарів на суднах, які прибувають до США порожніми”, йдеться в інформаційному бюлетені, який супроводжує заяву Гріра.
Торговий представник США також оголосив про запропоновані тарифи на деякі крани для перевезення вантажів із судна на берег і на китайське обладнання з обробки вантажів.
Нагадаємо, на початку квітня Трамп оголосив про введення торгових мит щодо 211 країн та територій. Пізніше їхнє введення було відкладено на 90 днів, проте для Китаю тарифи збереглися. Їх розмір спочатку становив 20%, але потім у кілька етапів було підвищено до 145%.
Як повідомлялося, Пекін ввів мита, встановивши їх на рівні 125%.

