Rivian визнає, що більшість дешевих ЕСВ не дуже добрі і нарешті вирішує це
Rivian визнає, що більшість дешевих ЕСВ не дуже добрі і нарешті вирішує це

Rivian визнає, що більшість дешевих ЕСВ не дуже добрі і нарешті вирішує це

Поки ринок електричних автомобілів продовжує еволюціювати, одне залишається постійним: домінування Tesla, навіть при зіткненні з останніми розчаруваннями. За словами генерального директора Rivian RJ Scaringe, це домінування має менш що робити з вірністю до бренду і більше – з відсутністю привабливих альтернатив, особливо для покупців, які шукають в діапазоні до 50 000 доларів.Але це може змінитися. Очікується, що майбутні моделі R2 і Rivian будуть доступні нижче цієї цінової точки, а з появою більшої кількості виробників на ринку споживачі вже скоро можуть мати справжню конкуренцію на увазі.Rivian, схоже на Tesla в її початкові роки, вибрала стратегію запуску вище класу автомобілів перед розширенням в більш доступний сегмент. У недавньому інтерв’ю із Fox Business Scaringe підкреслив, що збільшення вибору для споживачів – ключ до збільшення прийняття електромобілів. Більше варіантів, за його словами, допоможуть розвивати галузь та збільшувати частку електромобілів у загальних продажах автомобілів.Читайте: “Якщо ви шукаєте електромобіль до 50 000 доларів сьогодні, дійсно, дуже мало дуже переконливих виборів,” – сказав Scaringe. “ І саме тому ви бачили, що Tesla має дуже значну частку ринку протягом тривалого часу, понад 50% частки ринку, і це насправді відображення обмеженого вибору класу. І тому, щоб піти від 8% до 15 до 20, щоб в кінцевому результаті 100% продажів автомобілів були електричними, потрібно більше варіантів”.Більше моделів, більше покупцівScaringе також зауважив, що “вибір” – це не просто більше марок, що пропонують електромобілі. Це включає різноманітність у стилях, форм-факторах, наборах функцій та дизайні. Чим ширший і різноманітніший асортимент по всій галузі, тим більше ймовірно, що споживачі знайдуть що-небудь, що відповідає їх потребам – і покинуть внутрішнє згоряння позаду.Коментарі генерального директора Rivian відбивають зростаючу віру в галузі, що електромобілі повинні зустрічати покупців там, де вони є. Хоча перші прихильники часто були готові платити дорожче або компромісувати щодо певних характеристик, мейнстрімові покупці шукають доступність, практичність та звичність. Рух Rivian в сегмент до 50 000 доларів може допомогти змінити цей баланс і залучити більше нових покупців електромобілів.Процентні складнощіРозмова з також звернулася до торгівельної політики, де Скарінге обговорював вплив введених тарифів під час адміністрації Трампа. Хоча Rivian будує свої автомобілі в Сполучених Штатах, включаючи двигуни, програмне забезпечення, батареї та електроніку, вона все ще залежить від складного міжнародного ланцюжка постачання.“Однією з речей у автомобільному виробництві є дуже складний ланцюжок постачання, де у нас є сотні постачальників, що надають запчастини, скажімо, фари або буксирне кільце або шини чи структуру під шкірою, які не тільки постачають нам, але у цих постачальників є постачальники, і вони, з свого боку, мають постачальників, отже, є таця два, таця три,” – сказав він. “Так що в нашому випадку це змішано. У зв’язку з новим середовищем з точки зору мита ми дуже пильно працюємо над тим, що можемо змінити, але вони важко змінюються”.Хоча Rivian може бути менш вразливою, ніж деякі зі своїх конкурентів до мит на угоди США, вона не є абсолютно ізольованою. Скаріндж також висловив занепокоєння щодо обмеження торгівлі рідкісними землями, особливо тими, які переробляються в Китаї. Хоча рідкі землі видобуваються в багатьох регіонах, Китай контролює велику частку процесу рафінації, створюючи точку душі в ланцюжку постачання електромобілів.“Коли ми говоримо про мита, звичайно, 25% мито на автомобілі торкається всіх,” – додав бос Rivian. “ Ми розраховуємо на ланцюжок постачання, що складається з численних компонентів, які постачаються з інших країн, і важливо, обмеження торгівлі та те, що ми бачимо щодо рідкісних металів з Китаю, це справжній виклик для  

Джерело матеріала
loader
loader