Потрібно мобілізувати TikTok-батальйон: як молодь хочуть спонукати до служби
Потрібно мобілізувати TikTok-батальйон: як молодь хочуть спонукати до служби

Потрібно мобілізувати TikTok-батальйон: як молодь хочуть спонукати до служби

Поки в Україні точаться дискусії щодо залучення молоді віком 18–25 років до лав ЗСУ за контрактом, у військовому середовищі заговорили не про зброю чи умови служби, а про інфлюенсерів та TikTok.

Голова Ради резервістів Сухопутних військ ЗСУ Ігор Тимочко в ефірі "Новини.LIVE" заявив:

«Поки не з’явиться перший батальйон інфлюенсерів, не буде масового напливу молоді на контракт».

Мобільний телефон / фото: Freepik

За його словами, сучасна молодь живе у двох світах — реальному та цифровому. І поки у соцмережах не буде достатньо тих, хто не просто підписав контракт, а ще й демонструє свою службу як щось «хайпове», цікаве та гідне поваги — не варто чекати масового напливу юнаків і дівчат до війська.

українські призовники

«Молодь 18–25 років щойно виходить з маминого крила. Вони шукають себе у житті. Пропозиція контракту — це не тільки про оборону, це ще й про побудову майбутнього в Україні», — наголосив Тимочко. Він підкреслив, що у молоді наразі можуть виникати конфлікти із тими, хто служить ще з часів АТО, а сам контракт ризикує стати способом ухилення від повноцінної мобілізації.

Поки що, як каже Тимочко, ті, хто вже підписали контракт, ще не створили культурного феномена. Нема позитивних прикладів служби на контракті, які б зачепили TikTok-покоління і спонукали до підписання контрактів. Проте якщо держава зможе дати обіцяне — безкоштовне навчання, іпотеку, працевлаштування — інтерес має зрости.

Раніше ми розповідали, що порушення мобілізації більше не оскаржити: суди прикривають свавілля ТЦК

Також, ТЦК знайшли новий спосіб шукати ухилянтів: перевірять всі бази

Джерело матеріала
loader
loader