/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F68%2Fcfc90cb539a71a630a704d03abd8a8e7.jpg)
НІБУЛОН планує на Дунаї заробляти щороку $3,5 млн
НІБУЛОН планує на Дунаї заробляти щороку $3,5 млн
ТОВ СП «НІБУЛОН» із виходом на Середній та Верхній Дунай планує значно збільшити перевалку вантажів.
Про це Forbes.ua розповів директор з логістики компанії «НІБУЛОН» Сергій Калкутін.
Він зазначив, що у компанії на Дунаї є 9 власних буксирів та 11 барж. До падіння попиту цей флот перевозив до Констанци близько 50-60 тис. т продукції на місяць.
«З виходом на нові ринки компанія розраховує відновити принаймні половину щомісячної перевалки — 30 тис. т. За умов стабільної роботи і незмінності ставок компанія може заробити близько $3,5 млн на рік», — поділився Калкутін.
Як зазначає ексгендиректор «Українського Дунайського пароплавства» Дмитро Москаленко, вихід компанії «НІБУЛОН» на Середній та Верхній Дунай — це доступ до вантажообігу перспективних ринків Сербії, Румунії та Болгарії. Експансія дасть можливість компанії диверсифікувати постачання, збільшити обсяги перевезень і зайняти нішу на нових ринках.
«Порівняно з Нижнім Дунаєм, де часто використовуються великі баржі та каравани (від 12000 т), на Середньому та Верхньому Дунаї є попит на менші партії вантажів — до 8000 т», — каже Москаленко.
На його думку, успіх залежатиме від того, наскільки швидко «НІБУЛОН» адаптується до гнучкої роботи, оскільки там можна перевозити не лише звичні для себе зернові, а й вантажі, на які є більший попит у країнах Середнього та Верхнього Дунаю — руду, метали, добрива, будівельні матеріали.
Для довідки: до війни компанія «НІБУЛОН» обробляла 82 тис. га землі, володіла і управляла мережею внутрішніх елеваторів і річкових терміналів і сучасним морським терміналом, розташованим у Миколаєві. «НІБУЛОН» експортувала переважно кукурудзу, пшеницю і ячмінь у більш ніж 20 країн світу. Крім того, компанія мала широку лінійку флоту (річковий, морський і змішаний).
Індія запропонувала США взаємне зниження мит – Bloomberg
Польські перевізники знову готують протест поблизу українського кордону
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F64%2F76f71f91102db2f93c2b4b0202ff9f6e.jpg)
"В умовах волатильності треба не боятися змін, а використовувати їх як можливість для зростання" - Артем Павлов
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F130%2F611ab8e8f90cc71b5297cc2f7a7e0b1c.jpg)
Чотири LNG-танкери рф втратили реєстрацію у Панамі
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F130%2Ff772be8118d035ec2830b20f3d5c928b.jpg)
Світова економіка вже відчуває на собі тягар через тарифи Трампа
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fc51e6948b0fda920e85596af644697df.jpg)
Замовили картку - платіть 100 гривень: чому у ПриватБанку зникла безкоштовна доставка
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F33%2Fc6afb24f1660c86884621e86796a90bc.jpg)