/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Feafcb903d0aded1d04778622d37ca04c.jpg)
Геймплей sci-fi горору Cronos: The New Dawn від Bloober Team — постапокаліптична Польща та механіка злиття
Bloober Team випустила повноцінний геймплей Cronos: The New Dawn — survival horror про постапокаліпсис, подорожі в часі та злиття монстрів.
За сюжетом Cronos: The New Dawn розгортається у двох часових лініях — у постапокаліптичному майбутньому та Польщі 1980-х. Локація натхненна реальною Новою Хутою — польське місто, створене у 1949 році задля промислового центру навколо металургійного заводу. Воно стало символом комуністичної урбанізації та ідеології, але з часом перетворилося на культурний і туристичний центр. Гравець бере на себе роль Мандрівника, агента таємничого Колективу, що повертається в минуле, щоб урятувати ключових людей перед катастрофою.
У геймплеї показали ключову механіку — Злиття (The Merge). Якщо не спалити тіло ворога після вбивства, його може поглинути інший противник. У результаті ворог стане сильнішим, витривалішим і набуває нових здібностей. З кожним вбивством головний герой не просто виживає і позбувається монстрів, а наражає себе на ризик породити ще страшнішого противника.
«Як ви з ними боретеся? Полум’я! Полеглих спалюйте до того, як вони зіллються з живими істотами. Злиття змінює гру, додаючи абсолютно новий рівень стратегії до бою. Розкрийте свої інстинкти виживання на максимум», — каже Войцех Пейко, співдиректор і дизайнер.
Головні противники — Сироти. Це збочені тілесні монстр, які сповнені «тілесним жахом, народжені найтемнішими кошмарами людства». В їхньому дизайні поєднали наукову фантастику, ретрофутуризм, боді-горору та гротеск.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fe2296030ebf4dfb225e5e93e6eb04acc.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F18470f3e689a624228591c5d9824f575.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F8bf81f31c1127301b6ee21c3bca67cd5.jpg)
Гравцям обіцяють розгалужену історію, атмосферні локації з архітектурою бруталізму та аномаліями. А також люту зброю, загадкових персонажів і страх на кожному кроці. А щоб ще глибше занурити у цей світ, над саундтреком працював композитор Аркадіуш Рейковський разом із польсько-українським інді-фолк-гуртом Zazula. У музиці переплітаються синтезаторний горор і авангардні етнічні мотиви.
Cronos: The New Dawn вже можна додати в список бажаного на Steam, PlayStation і Microsoft Store. Реліз очікується у 2025 році на ПК, Xbox Series X|S і PlayStation 5. Скільки коштує гра поки що невідомо.
Цей горор від Bloober Team був одним з представлених на Xbox Partner Preview 2024. Разом з тим Microsoft представила Subnautica 2, Blindfire, Wuchang: Fallen Feathers, Like a Dragon: Pirate Yakuza In Hawaii та інші. Наприклад, Pirate Yakuza In Hawaii вже вийшла і преса зустріла гру досить тепло, ось Wuchang: Fallen Feathers наприкінці лютого отримала ще один трейлер. Щодо довгоочікуваної Subnautica 2 відомо про майбутній ранній доступ цього року, але поки що без точної дати.
Джерело: Bloober Team

