/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F35%2F524e788f7d2e85ebe76656666cc941ba.jpg)
ЦВК Румунії розпорядилася прибрати сотні оголошень з проблемною політичною рекламою
Центральне виборче бюро Румунії повідомило, що за останні два тижні розпорядилося прибрати в онлайн-просторі понад 600 оголошень з політичною рекламою через виявлені проблеми.
Про це повідомляє Digi24, пише "Європейська правда".
Центральне виборче бюро ввечері 15 квітня оголосило, що за період з 4 по 12 квітня віддало розпорядження прибрати з великих онлайн-платформ 609 елементів політичної реклами з "нелегальним контентом".
149 оголошень були розміщені громадянами, решта – "політичними діячами, що претендують на посади або наразі обіймають виборну чи чншу посаду".
Проблеми з оголошеннями полягали у недотриманні вимоги про маркування матеріалу як передвиборчої реклами, а також публікаціях з "облікових записів, автентичність яких неможливо перевірити".
Раніше у Центральному виборчому бюро наголосили, що якщо звичайний громадянин починає системно постити на своїй сторінці у соцмережах передвиборчу рекламу, то він цими діями набуває статус поілтичного діяча з потенціалом впливу на виборців і на нього починають поширюватися відповідні вимоги, зокрема щодо маркування такого контенту.
Соцмережі у Румунії з наближенням повторних президентських виборів перебувають перед особливою увагою, оскільки саме заяви про масшатбну кампанію впливу на громадську думку через Tik.
Tok були ключовим аргументом для скасування результатів першого туру, в якому несподівано переміг маловідомий на той час ультраправий політик Келін Джорджеску.

