LVMH втратила позицію найбільшої європейської компанії предметів розкоші за капіталізацією
LVMH втратила позицію найбільшої європейської компанії предметів розкоші за капіталізацією

LVMH втратила позицію найбільшої європейської компанії предметів розкоші за капіталізацією

Французький виробник предметів розкоші LVMH у вівторок, 15 квітня, втратив позицію найбільшої європейської компанії за ринковою капіталізацією і поступився бренду-конкуренту Hermes.

Як передає Укрінформ, про це повідомляє Reuters.

Акції LVMH впали на 7%, в результаті ринкова капіталізація компанії знизилася до 246 мільярдів євро, у той час як у Hermes вона становила 247 мільярдів євро.

Зазначається, що акції компанії Kering, яка є власником Gucci, і Hermes також знизилися, але лише на 2% і 0,3% відповідно.

Водночас акції швейцарської Richemont, яка володіє французьким домом із виробництва годинників та ювелірних виробів Cartier, впали на 0,7%, а італійської Prada – на 4,2%.

Компанія LVMH, серед висококласних брендів якої є Louis Vuitton і Dior, ювелірний бренд Tiffany & Co. і мережа салонів краси Sephora, не виправдала очікування інвесторів щодо продажів у першому кварталі, оскільки покупці в СШАскоротили покупки косметичних засобів і коньяку, а продажі в Китаї залишалися слабкими.

Hermes, який продає сумки Birkin і Kelly вартістю 10 000 доларів США, відомий тим, що збільшує своє виробництво на 6-7% щороку.

Як повідомляв Укрінформ, модний дім Prada погодився придбати Versace за 1,38 млрд дол. у межах угоди, яка спрямована на зміцнення позиції найбільших італійських модних компаній.

Теги за темою
Європа Фінанси
Джерело матеріала
loader
loader