/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Fce23fc7163e29e054b2575b324198bf4.jpg)
Китайський додаток DHgate для шопінгу стає одним з найпопулярніших у США
Торгова війна Трампа стала вірусною в TikTok, підштовхнувши китайський додаток для електронної комерції DHgate на вершину App Store США.
Після того, як Трамп підвищив тарифи США на китайський імпорт на 145% , численні китайські постачальники та виробники почали знімати відео TikTok , пояснюючи споживачам, як насправді працює світовий ринок предметів розкоші. Одяг, сумки та інші аксесуари, які багато людей вважали виготовленими в Європі, походять із заводів у Китаї, пояснюється у відео.
У результаті цієї тенденції додаток DHgate для китайського гуртового ринку став третім безплатним додатком для iPhone у App Store США станом на ранок понеділка.
Для порівняння, станом на п’ятницю, 11 квітня, програма посідала 352 місце в найкращій категорії безплатних неігрових додатків для iPhone у США, а потім перескочила на 6 місце в неділю та на 3 місце в понеділок, згідно з даними постачальника інформації про програми Appfigures . У понеділок DHgate також піднявся на 3-тє місце в загальному рейтингу безплатних програм для iPhone, включаючи ігри.
Фірма повідомляє TechCrunch, що в суботу, 12 квітня, додаток DHgate було завантажено 35 400 разів у App Store і Google Play, що на 56% більше, ніж у середньому за 30 днів. На США припадає 17 300 таких установок, що на 98% більше, ніж у середньому за 30 днів.
У неділю, 13 квітня, кількість встановлень на iOS зросла до 117 500, що на 732% більше, ніж у середньому за 30 днів. На США припадає 65 100 завантажень, що на 940% більше. (Дані про завантаження Android за неділю ще недоступні.)
DHgate — це транскордонна компанія електронної комерції, яка з’єднує підприємства та споживачів із постачальниками та виробниками в Китаї та на інших ринках. Сьогодні він пропонує понад 30 мільйонів товарів у таких категоріях, як електроніка, дім та іграшки, взуття та одяг, ювелірні вироби, здоров’я та краса тощо, йдеться на його веб-сайті.
Попит на додаток виріс через вірусну тенденцію TikTok, коли китайські виробники почали відкривати свої секрети американській громадськості. Слідуючи цій тенденції, інші онлайн-творці почали розповідати своїм глядачам, що додаток DHgate є джерелом для купівлі предметів розкоші до того, як бренд додасть свою марку до продукту.
Насправді покупцям може бути важко визначити, які фабрики є оригіналами, замовленими брендами класу люкс, а які просто виготовляють копії, також відомі як дупи. Однак онлайн-спільноти, такі як r/DHgate на Reddit, іноді можуть запропонувати допомогу в цьому.
В одному популярному відео TikTok китайський виробник стверджує, що більшість розкішних сумок у світі виготовляється в Китаї, але потім сумки відправляються на фабрики брендів у Європі, де додається етикетка, а сумка перепаковується. Таким чином, сумки виглядають так, ніби вони «зроблені в Італії» або «зроблені у Франції», стверджує автор відео.
В іншому відео той самий автор, @senbags2, пояснює, що сумка Birkin вартістю 38 000 доларів коштує приблизно 1400 доларів і що споживачі платять лише за логотип і вишукану упаковку. (Акаунт творця в TikTok з тих пір видалено, але численні зшивки та повторні завантаження залишилися.)
Відео від інших авторів зосереджено на категоріях розкоші, як-от одяг і прикраси. У відео згадувалися такі бренди, як Hermès, Gucci, Louis Vuitton, Chanel та інші, а також бренди середнього рівня, такі як Lululemon, Tommy Hilfiger, Lacoste та Hugo Boss.
Суть відео полягає в тому, щоб підкреслити, що США більше залежать від Китаю, ніж вони можуть собі уявити, оскільки навіть бренди, які американські споживачі вважали висококласними європейськими продуктами, виробляються в країні. Це не все швидка мода та дешева електроніка, як у Shein або TikTok Shop.
Звичайно, це не новина для тих, хто розуміється на глобальному ланцюжку поставок, але відео спонукали користувачів TikTok шукати спосіб купувати безпосередньо у виробників у Китаї, що привело їх до DHgate та інших програм, які підключаються до китайського ринку. Подібний додаток, Taobao, став безкоштовним додатком для iPhone № 10 у понеділок.
Використання DHgate насправді не є рішенням для уникнення тарифів Трампа, оскільки на будь-який китайський імпорт до США все одно впливатимуть тарифи, за винятком деяких винятків у електроніці — поки що . Але негативну реакцію китайських виробників, які знімали ці відео, викликало підвищення тарифів.
Як пожартував один коментатор TikTok , ці тенденції є результатом того, що США стверджують, що тримають усі карти в торговельній війні, що призвело до того, що Китай відповів: «Ми робимо всі карти».

