Українцям пояснили алгоритм дій, якщо банкомат списав і не видав гроші
Українцям пояснили алгоритм дій, якщо банкомат списав і не видав гроші

Українцям пояснили алгоритм дій, якщо банкомат списав і не видав гроші

Українцям пояснили, що робити, якщо банкомат не видав гроші, а їх списано з рахунку.

Як передає "Хвиля", про це пише Yavp.pl.

У сучасному світі банківські картки та електронні платежі стали невід'ємною частиною нашого повсякденного життя. Ми звикли до зручності безготівкових розрахунків і можливості швидко отримати готівку через банкомати. Однак іноді техніка дає збій, і ми стикаємося з ситуацією, коли гроші списані з рахунку, а банкомат їх не видав.

Така проблема може виникнути у найнесприятливіший момент і викликати серйозне занепокоєння. Особливо гостро це відчувається в умовах економічної нестабільності, коли кожна гривня на рахунку.

Банкомати ПриватБанку
Банкомати ПриватБанку

Якщо банкомат не видав вам гроші або виникла інша технічна проблема:

  • Запишіть усі деталі інциденту: точне місце, дату, час і номер банкомата (зазвичай розміщений на корпусі поруч з екраном).
  • Зателефонуйте на гарячу лінію оператора банкомата (наприклад, Euronet або Planet Cash) — номер телефону має бути вказаний на самому банкоматі.
  • Подайте скаргу у свій банк через мобільний застосунок, кол-центр або особисто у відділенні, адже саме ваш банк відповідає за повернення коштів.
  • Банк зазвичай розглядає такі звернення протягом 14 робочих днів, хоча часто гроші повертають швидше.
  • Важливо: чим швидше ви повідомите про проблему, тим швидше отримаєте свої кошти назад.

Раніше повідомлялося, що банки забирають до 4% при обміні валюти.

Джерело матеріала
loader
loader