/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F33%2Fc541d865c08f355a49c5f2760b53d1d9.jpg)
Українцям пояснили алгоритм дій, якщо банкомат списав і не видав гроші
Українцям пояснили, що робити, якщо банкомат не видав гроші, а їх списано з рахунку.
Як передає "Хвиля", про це пише Yavp.pl.
У сучасному світі банківські картки та електронні платежі стали невід'ємною частиною нашого повсякденного життя. Ми звикли до зручності безготівкових розрахунків і можливості швидко отримати готівку через банкомати. Однак іноді техніка дає збій, і ми стикаємося з ситуацією, коли гроші списані з рахунку, а банкомат їх не видав.
Така проблема може виникнути у найнесприятливіший момент і викликати серйозне занепокоєння. Особливо гостро це відчувається в умовах економічної нестабільності, коли кожна гривня на рахунку.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F33%2F0cce0b773d53f9d9b85881b090eef295.jpg)
Якщо банкомат не видав вам гроші або виникла інша технічна проблема:
- Запишіть усі деталі інциденту: точне місце, дату, час і номер банкомата (зазвичай розміщений на корпусі поруч з екраном).
- Зателефонуйте на гарячу лінію оператора банкомата (наприклад, Euronet або Planet Cash) — номер телефону має бути вказаний на самому банкоматі.
- Подайте скаргу у свій банк через мобільний застосунок, кол-центр або особисто у відділенні, адже саме ваш банк відповідає за повернення коштів.
- Банк зазвичай розглядає такі звернення протягом 14 робочих днів, хоча часто гроші повертають швидше.
- Важливо: чим швидше ви повідомите про проблему, тим швидше отримаєте свої кошти назад.
Раніше повідомлялося, що банки забирають до 4% при обміні валюти.

