/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F0f9009d26db98544c1db0cf994e6f3f7.png)
"Ощадбанк" затримує грошові перекази: клієнти в очікуванні тижнями
Державний "Ощадбанк" затримує грошові перекази на тривалий термін - деяким клієнтам доведеться чекати понад місяць. Про це свідчить скарга, опублікована на порталі "Мінфін".
Зі скаргою звернулася українка, яка заявила, що понад місяць очікує переказу коштів зі свого рахунку в "Ощаді" на рахунок іншого банку.
"Прийшла на початку березня, щоб написати заяву про переказ коштів з мого рахунку на інший банк, переказують кошти більше місяця, це просто жах", - розповіла клієнтка.
Після звернення до служби підтримки клієнтів "Ощадбанку" жінка дізналася, що через тижні операція досі перебуває в обробці.
"Ви що там знущаєтеся чи що? Більше місяця розглядати заяву на переказ коштів. Жах, а не банк", - обурилася українка.
Варто зазначити, що це не поодинока скарга, пов'язана з переказом коштів із рахунків "Ощадбанку".
Нещодавно на державний банк обрушився шквал критики через запровадження обмежень на карткові перекази. Якщо сума операції перевищувала 100 гривень, клієнт повинен був пройти СМС-ідентифікацію.
Через численні скарги банку довелося переглянути своє рішення і підняти планку до 1000 гривень. Однак усі перекази понад цю суму й надалі необхідно підтверджувати незручним для багатьох клієнтів способом.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, дев'ять кіл "бюрократичного пекла": клієнти "Ощада" сидять без зарплати через тижневі затримки.

