/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F440fbd355ce2dbd62b31e95d7e49e357.jpg)
Lexus готує 3-рядний електричний позашляховик для конкуренції з Kia EV9
не відомий своєю поспішливістю, але коли він рухається, він робить це з тихою впевненістю. Здається, сім’я Lexus готується знову розширитися за рахунок нової повністю електричної . Ми отримуємо зараннє уявлення того, яка вона може бути, і вона обіцяє стати цікавим електричним аналогом існуючих пропозицій бренду.Докладніше: Припускається, що нову модель, імовірно, назвуть TZ, що буде мати спільну базу з Toyota bZ5X. Очікується, що вона займе позицію трьохрядної альтернативи газовому Lexus TX, вступаючи на ринок електромобілів, де розмір, запас ходу і брендовий кеш усе матимуть значення.<p, щоб показати, як може виглядати ця нова модель, дизайнер Теофілус Чін, відомий як Theottle, взяв та вніс у нього деякі виробничі покращення. Хоча ми не дізнаємося, як виглядатиме TZ, поки Lexus не почне тестувати деякі прототипи на публічних дорогах, логічно було б бренду сильно спиратися на цей концепт.Знайоме обличчя з легкими змінамиЗверху, у рендерингу Theottle замінюють драматичні фари концепції на більш традиційні, більш відповідні поточному дизайну Lexus. Елементи освітлення під ними, разом з формою переднього бампера, залишаються без змін, що свідчить про те, що Lexus, швидше за все, не відходитиме далеко від своїх концепційних початків.Продовжуючи вздовж боків, з’являються кілька практичних змін. З концепції зникли вбудовані дверні важелі, і їх замінили більш традиційні механізми. Також було додано новий набір дисків, а також встановлено звичайні бічні дзеркала. Це все стандартна виробнича річ, але необхідна, якщо ця річ має потрапити на автосалон.Найочевидніша зміна, внесена на задній частині TZ, полягає в встановленні менших задніх фар, які не тягнуться так далеко вниз по задніх крилах. Незважаючи на це, нам здається, що задня частина нового трьохрядного Lexus все ще виглядає трохи перенасиченою, і ми сподіваємося, що дизайнери Lexus прийдуть із чимось більш привабливим, ніж це.Читати:<p: Мало відомо про серійну модель, але в 2023 році Lexus подав заявки на реєстрацію торгових марок TZ450e та TZ550e, що свідчить про те, що принаймні два електромобілі готуються. Lexus може використати ту ж батарею об'ємом 77 кВт, яка пропонується , але враховуючи розмір і очікувану вагу цього трьохрядного кросовера, здається ймовірним, що TZ550e буде потребувати пакета зі збільшеним об'ємом. Для порівняння, , один із небагатьох електромобілів у цьому сегменті, що вже продається, пропонує вибір між батареями об'ємом 76,1 кВт та 99,8 кВт.<p: Щодо RZ, версія першого рівня – це RZ 350е, яка має один електричний двигун на передній вісі з показниками 224 к.с. (167 кВт) та 198 фунт-фут (269 Нм) крутного моменту і запасом ходу 357 миль (575 км). RZ 500e оснащена двома електричними двигунами, які видають 375 к.с. (280 кВт), що дозволяє розгін до 0-100 км/год за 4,6 секунди, з меншою оціненою дальністю подорожування у 311 миль (500 км).<p . У 2026 році Lexus додав RZ 550e F Sport до лінійки. Він видає 402 к.с. (300 кВт) від своєї подвійної моторної установки та розганяється до 100 км/год за 4,4 секунди. Проте це додаткова продуктивність призводить до зменшення запасу ходу до 280 миль (450 км). Оскільки TZ буде більшим і важчим, щоб посмішкуємося над самим емблематичним рядком з "Ведмедячого пляжу" – Lexus буде потребувати більшого човна… еммм, маємо на увазі батарею.

