/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F37683089cbeab8a13b5a3ed6a18f788c.jpg)
Абонентам знову вивертають кишені: Lifecell підняв плату одразу на 170 гривень
Оператор мобільного зв'язку Lifecell відчутно збільшив вартість деяких послуг. Абоненти вже скаржаться, що не спроможні платити такі гроші. Про це свідчить інформація на facebook-сторінці компанії.
Зі скаргою на Lifecell звернулася українка, яка користувалася послугами в рамках тарифного плану "Гаджет роутер". За її словами, оператор без попередження підвищив платну на 170 гривень.
"Підвищили ціну за номер з пакетом роутера з 380 на 550 гривень! Без повідомлення. Я заплатила 380 та інтернет зник за тиждень!", - поскаржилася українка.
Мобільний оператор відреагував та заявив, що ціна відповідає собівартості послуг, якість яких постійно покращується.
"lifecell постійно інвестує в покращення якості послуг, розвиток мережі та технологій, аби забезпечити стабільний та надійний зв’язок навіть у найскладніших обставинах. Зростання собівартості послуг є однією з причин, яка впливає на зміну тарифів", - спробували пояснити в компанії.
Втім, українка не погодилася з аргументом компанії.
"Ваш зв'язок не працює тільки вітер трохи підіймається, у вас немає генераторів, коли світло вимикають, про що ви тут?" - обурилася абонентка.
Українка додала, що більше не користуватиметься послугами оператора, оскільки їхня якість зовсім не відповідає рівню цін.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, як отримати безкоштовні гігабайти від Lifecell: абонентам дали інструкцію.
