Продюсерська компанія Бреда Пітта почала переговори щодо другого сезону «Юнацтва»
Продюсерська компанія американського кіноактора Бреда Пітта «Plan B» веде переговори про створення ще одного сезону серіалу «Юнацтво» після того, як британське шоу стало хітом на Netflix. Про це пише The Guardian.
Виконавчі продюсери серіалу Діді Гарднер і Джеремі Клейнер в інтерв’ю Deadline розповіли, що вони обговорюють з режисером Філіпом Барантіні продовження серіалу, який спричинив дискусії щодо схильності дітей до токсичної маскулінності в інтернеті.
Гарднер сказала, що творці серіалу розглядають можливість продовжити шоу, та водночас хочуть залишитись вірними своєму задуму і не повторюватись. За словами Клейнера, вони сподіваються, що сценаристи Стівен Грем і Джек Торн знову приєднаються до створення «Юнацтво».
За сюжетом, 13-річного підлітка Джеймі звинувачують у вбивстві однокласниці. Він заперечує вчинення злочину. Сім’я хлопця, психотерапевтка й детектив намагаються з’ясувати, що сталося насправді.
The Guardian припускає, що другий сезон, ймовірно, буде зосереджений на інших персонажах, а події відбуватимуться в іншому місці, оскільки сценарист Джек Торн в інтерв’ю ITV наприкінці березня заявив, що «історія Джеймі закінчена».
Нагадаємо, у школах Великої Британії після виходу серіалу «Юнацтво» започаткують уроки протидії мізогінії та сексизму. У Рекомендаціях щодо здоров’я та статевого виховання (RHSE) для шкіл з’являться розділи про підтримку здорових стосунків і боротьбу зі шкідливими наративами в соціальних мережах.
Лідер лейбористської партії, прем’єр-міністр Британії Кір Стармер під час засідання в парламенті розповів, що дивиться серіал разом зі своїми двома підлітками і підтримує заклик творців проєкту показати його у школах.
Читайте також:
- «Юнацтво»: між янголом і монстром
Фото: Netflix
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.

