Cybertruck тріщить по швах: зазори в кузові після офіційного ремонту й обіцянки, які зникають
Cybertruck тріщить по швах: зазори в кузові після офіційного ремонту й обіцянки, які зникають

Cybertruck тріщить по швах: зазори в кузові після офіційного ремонту й обіцянки, які зникають

Tesla Cybertruck, який колись називали сміливою заявкою на лідерство в електромобільному сегменті, знову опинився в центрі уваги — і не з кращого боку. Після останнього відкликання, пов’язаного з нещільно закріпленою декоративною панеллю, ситуація стала ще гіршою. Ремонт виявився не лише недосконалим, а й викликав у власників ще більше обурення.

Tesla розв’язала проблему просто: демонтувати панель, нанести кілька шматків бутилу (термопластичний герметик), а потім закріпити все новими гайками. Проте наслідки такого «ремонту» — видимі зазори між деталями кузова та навіть іржаві або обгорілі сліди на шасі.

Cybertruck тріщить по швах: зазори в кузові після офіційного ремонту й обіцянки, які зникають

Один із власників Cybertruck із Нью-Джерсі поділився фото після ремонту. На ньому видно великий зазор там, де встановили нову гайку. Також з’явилася пляма, яка нагадує слід від зварювання. Хоча сама фіксація панелі, очевидно, не потребує зварювання.

Cybertruck тріщить по швах: зазори в кузові після офіційного ремонту й обіцянки, які зникають

Ця ситуація викликає багато запитань щодо контролю якості у Tesla. Так, компанія має лояльну аудиторію ранніх покупців, які готові миритися з проблемами першого покоління. Але коли мова йде про авто вартістю від $80 тис., є сподівання про високі стандарти обслуговування та обробки. Люди платять великі гроші — і хочуть отримати якісний продукт, а не машину з дефектами після ремонту, які потім необхідно самостійно усувати напилком.

Особливий головний біль — для власників, які обтягнули свої Cybertruck плівкою. Тепер після ремонту їм доведеться ще й платити за повторне обгортання — і Tesla, схоже, не планує покривати ці витрати.

Ще одне розчарування, з яким стикнулися фанати Cybertruck, полягає у скасування так званого «подовжувач запасу ходу» (Range Extender), який мав значно збільшити автономність автомобіля.

Cybertruck тріщить по швах: зазори в кузові після офіційного ремонту й обіцянки, які зникають

Коли Tesla вперше анонсувалаа Cybertruck у 2019 році, вона рекламувала версію з трьома двигунами з запасом ходу понад 805 км та стартовою ціною у $70 тис. На жаль, коли компанія нарешті оголосила офіційні характеристики, тримоторний Cybertruck мав початкову ціну в $100 тис. і запас ходу всього 515 км. Щоб хоча б якось наблизитися до обіцяних показників, Tesla запропонувала рішення — окремий акумулятор, який встановлюється у кузов пікапа. Компанія назвала його Range Extender. Він мав коштувати $16 тис. і займати третину багажного відсіку Cybertruck.

Хоча Cybertruck уже півтора року у виробництві, цей «подовжувач» досі не надійшов у продаж. Спочатку Tesla обіцяла випустити його на початку 2025 року, але пізніше терміни зсунулись на середину 2025-го. До того ж запас ходу з Range Extender трохи знизили ─ приблизно на 40 км для двомоторної версії.

Спецпроєкти

Cybertruck тріщить по швах: зазори в кузові після офіційного ремонту й обіцянки, які зникають

А тепер Range Extender зовсім зник із конфігуратора на сайті Tesla. Раніше можна було внести $2000, щоб забронювати аксесуар, але наразі такої опції немає взагалі. Невідомо, чи Tesla вирішила взагалі скасувати випуск, чи просто тимчасово зупинила приймання бронювань. Цікаво, що на сторінці з технічними характеристиками компанія досі вказує запас ходу Cybertruck з і без подовжувача, тож остаточне рішення, схоже, ще не ухвалене.

Джерело: arenaev, electrek

Теги за темою
Tesla
Джерело матеріала
loader
loader