Італійським сирам доведеться шукати нові ринки збуту
Італійським сирам доведеться шукати нові ринки збуту

Італійським сирам доведеться шукати нові ринки збуту

Італійським сирам доведеться шукати нові ринки збуту

Експорт італійських сирів у 2024 році досяг рекордних 657,6 т, що на 10,7% більше, ніж попереднього року. Загальна вартість експорту перевищила 5,7 млрд євро.

Про це повідомляє L’Informatore Agrario. 

США є одним із найбільших ринків для італійських сирів, і у 2024 році постачання до цієї країни зросло на 10,2%, досягнувши 40,8 т. У грошовому сегменті експорт досяг 486,5 млн євро, що на 44 млн євро більше, ніж у 2023 році. Однак запровадження тарифних бар’єрів призведе до зниження конкурентоспроможності італійських сирів через підвищення їхньої вартості для американських споживачів.

Окрім США, активне зростання експорту спостерігається на азійських ринках. У Японії постачання зросло на 13,9% (до 12,8 т), а у Китаї — на 30,8% (11,6 т). 

Серед найбільш популярних категорій залишаються свіжі сири, експорт яких зріс на 12,7% та становить майже 50% усього експорту. Високі показники демонструють і Grana Padano та Parmigiano Reggiano, які збільшили продажі за кордон на 8,7%, досягнувши вартості понад 1,5 млр євро.

Торговельні бар’єри вимагають від італійських виробників розширення ринків збуту. Посилення позицій у Азії, на Близькому Сході та в Південній Америці може допомогти зменшити залежність від нестабільних ринків. Водночас співпраця з європейськими інституціями буде ключовою для захисту експорту від протекціоністських заходів і забезпечення стабільного доступу до світових ринків.

Джерело матеріала
loader
loader