/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F459%2Fa7047e421f6172f33485138039f93b2f.jpg)
"Укрзалізниця" відновила 90% онлайн-сервісів після кібератаки: анонсували знижки та бонуси для пасажирів
31 березня заступник Міністра розвитку громад та територій України з цифрового розвитку та цифрових трансформацій Андрій Братусь, голова правління АТ "Укрзалізниця" Олександр Перцовський, начальниця Державного центру кіберзахисту Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України Євгенія Наконечна та директор філії ГІОЦ АТ "Укрзалізниця" Олександр Павленко розповіли про наслідки кібератаки на "Укрзалізницю", яка сталася вночі 23 березня, а також про заходи з відновлення онлайн-сервісів компанії.
"Сьогодні ворог діє не лише у фізичному просторі на лінії фронту та в повітрі, але й у кіберпросторі.
Атаки на об’єкти критичної інформаційної інфраструктури спрямовані на дестабілізацію транспортної сфери.
Попри це, "Укрзалізниця" швидко перейшла на кризовий план роботи: рух поїздів не зупинився, було відкрито додаткові каси, а команда підприємства продемонструвала ефективну взаємодію.
Ми спільно працюємо над алгоритмом запобігання таким ситуаціям у майбутньому та використовуватимемо цей досвід для імплементації в інших установах, які підпорядковуються Міністерству", — наголосив Андрій Братусь.
Олександр Перцовський заявив, що на сьогодні відновлено 90% пасажирських онлайн-сервісів, і тривають роботи з повернення сервісів для вантажовідправників, які планують завершити у першій декаді квітня.
Щоб зменшити незручності для пасажирів, на вокзалах Києва, Львова, Дніпра, Одеси, Харкова та інших міст відкрили 123 додаткові каси.
За чотири дні через них було продано 155 520 квитків.
В "Укрзалізниці" підкреслили, що відновлення онлайн-сервісів виконується з ретельною перевіркою бекап-файлів на приховані загрози та впровадженням додаткових заходів кібербезпеки.
У цьому процесі "Укрзалізниці" допомагають ІТ-спеціалісти державних органів і бізнесу.
Щоб підтримати пасажирів, які витрачали додатковий час у чергах, десятки українських брендів запропонували спеціальні знижки та бонуси власникам паперових квитків, придбаних під час відключення онлайн-системи.
Окрім продажу квитків, вже працюють онлайн-табло та система оформлення пільгових проїзних документів.
Найближчим часом відновить роботу програма лояльності "Залізні друзі", повернуться всі накопичені бонуси та додаткові заохочення за незручності.

