Тест-драйв Lexus RZ: яка ціна та реальний запас ходу першого електрокара бренду
Тест-драйв Lexus RZ: яка ціна та реальний запас ходу першого електрокара бренду

Тест-драйв Lexus RZ: яка ціна та реальний запас ходу першого електрокара бренду

У нас на тест-драйві побував Lexus RZ 450e, модель, яка дебютувала у 2022 році та стала першою, повністю електричною автівкою японського преміального бренду.

Нумо дізнаватися, що собою являє, скільки коштує та як поводиться в українських реаліях Lexus RZ 450e.

Дизайн Lexus RZ 450e

Lexus RZ 450e на вигляд стильний, його дизайн дещо перегукується з NX і RX, проте має й певний власний шарм.

Зараз дивляться

Якщо коротко про зовнішній вигляд RZ 450e, то таке враження, наче творці намагалися залишитися в рамках традиційного дизайну, проте додати йому певних особливостей.

Гострі, ламані лінії, чорні акценти кузова, оригінальні плавники позаду – все це цікаво й сучасно.

Салон Lexus RZ 450e

У Lexus RZ 450e, як і в RX500h, цікавий алгоритм роботи зовнішніх дверних ручок, без звичної рухомої частини. Дверцята відчиняються в один дотик за допомогою сенсора.

А ось внутрішні дверні ручки відкриваються вже за допомогою клавіші, яку потрібно натискати. Звісно, це все справа звички й один-два дні достатньо, щоб не звертати на це увагу.

У салоні ситуація подібна до зовнішнього дизайну – все наче знайомо, але з родзинками.

Lexus RZ 450e – тест-драйв кросовера (фото) Фото 2

Поєднання синьої замші та світлої шкіри додає певного лоску, футуристичності, хоча такий мікс і забарвлення – справа смаку, звісно.

А ось приладова панель з TFT-дисплеєм, хоч і знайома за іншими моделями бренду, здається вже дещо застарілою порівняно з більш сучасними цифровими кластерами, як, наприклад, у Lexus LBX.

Lexus RZ 450e – тест-драйв кросовера (фото) Фото 3

Цього не скажеш про 14-дюймовий екран мультимедійної системи, який на контрасті з панеллю приладів має значно цікавіший вигляд. Кнопок тут мінімум, лише регулятори гучності та температури, а ось керування всіх інших функцій зосереджене на екрані.

Lexus RZ 450e – тест-драйв кросовера (фото) Фото 4

Щось на кшталт кнопок є на кермі, проте й вони теж частково сенсорні. Піктограми та підтвердження натискання цих кнопок відображається на проєкційному дисплеї.

Звісно, що в Lexus RZ 450e є всі необхідні опції комфорту, які притаманні преміальному автомобілю – підігрів та вентиляція передніх сидінь, підігрів керма та підігрів задніх сидінь. Є двозональний клімат-контроль, камери кругового огляду.

З родзинок – панорамний дах з функцією регулювання прозорості. Оригінально, прикольно, функціонально – жодних запитань.

Lexus RZ 450e – тест-драйв кросовера (фото) Фото 5

Ще однією особливістю є відсутність речового відділення, яке зазвичай називають бардачком.

Замість нього є невеличка відкрита ніша під центральною консоллю. Альтернатива? Так, можливо.

Ще одним приводом похизуватися у Lexus RZ 450e є аудіосистема Mark Levinson, яка відмінно доповнює дорогий інтер’єр на преміальні матеріали.

Салон просторий, місця вдосталь як попереду, так і позаду.

Lexus RZ 450e – тест-драйв кросовера (фото) Фото 6

Об’єм багажника становить 522 л, чого цілком достатньо для кросовера. Словом, з простором та місцем для багажу тут проблем немає.

Lexus RZ 450e – тест-драйв кросовера (фото) Фото 7

Динаміка та експлуатація Lexus RZ 450e

Lexus RZ 450e побудований на платформі e-TNGA, обладнаний електромоторами на передній і задній осях та Li-Ion-акумулятором.

Lexus RZ 450e – тест-драйв кросовера (фото) Фото 8

Номінальна потужність та максимальний крутний момент переднього електромотора становить 150 кВт (204 к.с.) / 266,3 Нм, а заднього 230 кВт (313 к.с.) /168,5 Нм. Сумарна потужність силової установки – 230 кВт (313 к.с.).

Завдяки двом електромоторам в Lexus RZ 450e було реалізовано систему повного приводу Direct4.

Акумулятор має ємність 71,4 кВт/год, а зарядний пристрій дає змогу заряджати його змінним струмом АС та постійним струмом DC.

Lexus RZ 450e – тест-драйв кросовера (фото) Фото 9

Порт Type2 дає змогу повністю зарядити батарею змінним струмом (потужністю до 11 кВт) за 6,5 год.

Швидкісний порт CSS2 дозволяє зарядити батарею до 80% постійним струмом (потужністю до 150 кВт) за 30 хв.

Максимальний запас ходу Lexus RZ 450e, за даними виробника, становить 470 км, що відповідає витратам 15,2 кВт/год на 100 км шляху у змішаному циклі NEDC.

У реальних умовах ці цифри відрізняються від вищезазначених, і мінімальні витрати, які мені вдавалося витискати з батареї – 25-27 кВт/год на 100 км, що дорівнює максимальному запасу ходу 250-290 км. І так, це доволі небагато, враховуючи стрімкий розвиток електромобілів, навіть попри зимову погоду.

Lexus RZ 450e – тест-драйв кросовера (фото) Фото 10

Альтернативою є передньопривідна версія Lexus RZ 300e, яка є легшою, має меншу потужність та додаткові 100 км до запасу ходу. Проте ця альтернатива в Україні не пропонується, тож маємо те, що маємо.

В усьому іншому питань до Lexus RZ 450e немає. Тут чудова шумоізоляція, комфортна підвіска, динамічне прискорення до 100 км/год за 5,3-5,6 с (залежно від рівня заряду акумулятора).

Є тут й системи та асистенти з безпеки, якими вже навряд чи когось здивуєш в автомобільному світі – адаптивний круїз-контроль, виявлення нерухомих об’єктів, пішоходів та наближення автомобілів позаду під час паркування,

Словом, тут є все, що повинно бути в сучасному автомобілі, тим паче в Lexus. Та яка ціна такого задоволення?

Скільки коштує Lexus RZ 450e

Lexus RZ, як я й писав вище, доступний в Україні лише у версії 450e, тож обрати можна лише комплектацію.

В Україні є дві комплектації – Executive+ та Luxury+, до яких додатково можна додати опцію двоколірного фарбування кузова Bi-tone.

Ціни на версію Lexus RZ 450e Executive+ стартують від 2 801 796 грн.

Ціни на версію Lexus RZ 450e Luxury+ стартують від 3 122 709 грн.

Підсумки

Lexus RZ 450e – цікаве рішення, як для першого електричного Lexus. Стильний зовнішній вигляд, цікавий салон, преміальний комфорт, проте є й свої але – запас ходу та відсутність альтернативних версій в Україні.

Чи вартує він уваги? Вирішувати, як завжди, вам.

Джерело матеріала
loader
loader