Як росіяни використовують західні ЗМІ? Пояснює керівник Центру протидії дезінформації
Російську пропаганду, спрямовану на дискредитацію України, можуть підхопити навіть поважні західні ЗМІ. Все залежить від того, як працювати з медіаресурсами, пояснив керівник Центру протидії дезінформації РНБО Андрій Коваленко в коментарі «Главкому».
«Західні редакції медіа не працюють за шаблоном «українці хороші, а росіяни – погані», – зазначив Коваленко.
За його словами, тут важливими є оперативність роботи та фактор довіри: «Хто з ними [західними медіа] краще працює, кому журналісти довіряють, від кого беруть інсайди – той і виграв. Хто дасть швидше і кращу інформацію, хто налагодить кращий контакт – росіяни чи ми. На жаль, це працює саме так».
«Тому ми і працюємо тісно із іноземними медіа не тільки в США та Європі, але і в Азії, на Близькому Сході – тримаємо контакт з журналістами, допомагаємо їм розуміти, як відбувається насправді», – додав Андрій Коваленко.
Також керівник Центру протидії дезінформації пояснив, чому важливо спростовувати навіть дрібні, нібито непомітні російські «фейки». Доросліші люди можуть дійсно не помічати таку дезінформацію, проте її школярі 10-14 років, зауважив Андрій Коваленко.
Також він назвав головні напрямки російських інформаційних операцій. За словами Коваленка, наразі такі операції здебільшого спрямовані на дискредитацію мобілізації в Україні та на делегітимізацію української влади на Заході.

