/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F0925b6aaa9d151ba17c9f902538e9d15.jpg)
"8 уроків – це знущання!": батьки проти розкладу українських шкіл
Сучасні українські школярі часто опиняються перед викликом: величезний обсяг домашніх завдань, висока інтенсивність навчального процесу та постійне емоційне навантаження. Усе частіше батьки порушують питання: скільки уроків на день повинна мати дитина, щоб отримати якісну освіту і не втратити здоров'я.
Нещодавнє опитування, проведене Міністерством освіти та науки України разом із U-Report Ukraine, показало, що думки батьків з цього приводу майже одностайні. Вони не просто висловили свою думку – вони фактично поставили перед фактом Міністерство, адже від цих рішень залежить майбутнє їхніх дітей.
Згідно з результатами опитування, 46% батьків вважають, що 6 уроків – це ідеальний варіант для середніх та старших класів. Такий розклад дозволяє дітям отримати необхідні знання, не перевантажуючи їх.
При цьому 30% респондентів виступають за 5 уроків на день, особливо коли йдеться про молодшу школу (1-4 класи). Деякі батьки вважають, що така кількість занять є максимально допустимою і для середньої школи.
Ще 14% допускають 7 уроків, але лише для старшокласників – і за умови, що деякі предмети будуть профільними або факультативними.
Лише 2% батьків погоджуються на 8 уроків, але тільки якщо йдеться про старшу школу, де є необхідність вивчення більшої кількості спеціалізованих предметів.
Батьки наголошують, що важлива не лише кількість уроків, а й їхня якість. Адже тривалий навчальний день не гарантує ефективного засвоєння матеріалу, натомість може викликати втому, роздратованість і навіть проблеми зі здоров’ям у дітей.
Також у ході опитування з’ясувалося, що ключові проблеми не тільки в кількості уроків, а й у:
- відсутності достатніх перерв – діти не мають часу на повноцінний відпочинок між заняттями;
- надмірному навантаженні домашніми завданнями, які фактично подовжують
- навчальний день до 10-12 годин;
- нерівномірному розподілі предметів, коли складні дисципліни можуть йти
- одна за одною без перепочинку;
відсутності гнучкості в програмі – індивідуальний підхід до навчання майже - не застосовується.
Питання тривалості навчального дня досі залишається відкритим. Чиновники часто говорять про необхідність реформування освіти, проте реальні зміни відбуваються повільно.
Також, грошей не дадуть: старші класи в Україні почнуть зникати
Також, "Сучасні технології та менше нудних підручників": школярі вимагають змінити систему освіти
.

