Українці масово скаржаться на зв'язок Lifecell за кордоном: чи реагує оператор
Українці масово скаржаться на зв'язок Lifecell за кордоном: чи реагує оператор

Українці масово скаржаться на зв'язок Lifecell за кордоном: чи реагує оператор

У компанії порадили, що робити

Мобільний оператор Лайфселл популярний в Україні, але за її межами українці жаліються на якість зв'язку. Люди, які перебувають за кордоном, повідомили про проблеми.

Про це йдеться у коментарі під дописом у Фейсбук. Чоловік, який перебуває у Франції повідомив, що у нього нібито не працює Lifecell.

"Привіт з Франції. У мене не працює лайф у Франції, через вхід авторизації не можливо увійти, якщо у мене немає зв'язку з оператором, щоб отримати смс з кодом для авторизації. Якесь замкнуте коло", — пише він.

На цей коментар йому поки не відповіли у компанії. Але й інший випадок, але вже в Естонії, де користувач поскаржився, що не має зв'язку.

"Знаходжусь в Естонії. Понад місяць не працює Лайф — немає мережі. До цього все було добре. Через чатбот не можу зайти, бо просить авторизацію, а я не пам'ятаю пароль. І змінити не можу, бо смс і дзвінок не пройдуть. Яка може бути причина? Наскільки я знаю не тільки в мене така проблема в Естонії", — пише жінка.

В одному випадку представник Lifecell відповів клієнту в Естонії, припустивши, що проблема може бути пов’язана з поширеними труднощами з мережею в регіоні. Представник порекомендував увімкнути автоматичне визначення мережі за допомогою налаштувань SIM-карти, вимкнути телефон на 10 хвилин або вручну зареєструватися в Elisa Estonia, партнерській мережі Lifecell у країні.

Ще одна ситуація сталась у Великій Британії. Користувачка Lifecell пише, що немає зв'язку, але тариф оплачений. За їх словами, телефон не знаходить мережу.

"Я знаходжусь за кордоном і в мене немає зв'язку. В мене оплачений тариф, на рахунку є гроші. Телефон не знаходить мережу. Я вже зверталася до оператора в телефонному режимі та через чат. Для мене оформляли заявку та пообіцяли що максимум через 7 робочих днів заявку розглянуть та все запрацює. Ні, не запрацювало! Я перевіряла свою картку у трьох різних телефонах! Всюди мережу не знаходить! Я виходила з дому та намагалася зловити мережу ззовні (в великому місті, не в лісі та не в селі) — не працює. Я змінювала налаштування мережі та в ручному режимі міняла операторів, вимикала телефон на 7 хвилин — взагалі ніякої різниці! Жодного разу зв'язок не з'явився! Я зробила все, що мені казали оператори служби підтримки — без результату! Поверніть гроші за пакет! І чесно об'явіть своїм користувачам, що ви не в змозі забезпечити зв'язок закордоном! Такої проблеми з вами у мене ніколи не було, а я з цією карткою вже більше 10 років. Не очікувала, що таке взагалі можливо. На жаль", — написала вона.

У пресслужбі заявили, що був складений запит до технічної служби і мало б надійти повідомлення щодо його рішення. Але жінка продовжує стверджувати, що нічого не працює.

Раніше "Телеграф" розповідав, як вибрати тариф без інтернету для пенсіонера.

Теги за темою
Великобританія Франція Естонія
Джерело матеріала
loader
loader