/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fd5678e94ae0f02920295e8433e6f4910.jpg)
Світ потоне у пластику: екологи шокували прогнозом забруднення океану через Coca-Cola
До 2030 року продукція Coca-Cola становитиме приблизно 602 мільйони кілограмів пластикових відходів, які щороку потраплятимуть до світового океану та водних шляхів. Новий аналіз було опубліковано некомерційною організацією Oceana,пише 24 Канал з посиланням на The Guardian.
Цього пластику достатньо, щоб заповнити шлунки 18 мільйонів китів
Звіт було опубліковано на тлі зростаючого занепокоєння щодо ризиків для здоров'я людини, спричинених поширенням мікропластику, який вчені все частіше пов'язують з раком, безпліддям і серцевими захворюваннями.
Згідно з дослідженням 2024 року, опублікованим у журналі Science Advances, Coca-Cola посідає перше місце у світі серед брендованих забруднювачів пластику. Слідом за нею йдуть PepsiCo, Nestlé, Danone та Altria.
В організації прогнозують, що до 2030 року використання пластику Coca-Cola перевищить 4,13 мільйона тонн щорічно.
Coca-Cola може вирішити проблему / Фото iStock
Для Oceana очевидним вирішенням проблеми є повернення багаторазового пакування.
У 2022 році компанія Coca-Cola визнала, що багаторазове пакування є "одним із найефективніших способів скорочення відходів", і взяла на себе зобов'язання досягти 25% багаторазового пакування до 2030 року.
Однак ця обіцянка була непомітно виключена в останній дорожній карті сталого розвитку, оприлюдненій у грудні 2024 року.
Оновлені цілі компанії зосереджені на збільшенні вмісту вторинної сировини в упаковці та підвищенні рівня збору сміття.
Захисники довкілля вже давно застерігають від надмірного покладання на переробку, стверджуючи, що вона часто слугує для перекладання провини на споживачів, а не для усунення коренів кризи.
Пластикові відходи Coca-Cola сягнуть 602 мільйонів кілограмів на рік / Фото iStock
Очільник організації Oceana Метт Літтлджон заявив, що використання переробленого пластику для виробництва більшої кількості одноразового пластику – це проблема.
Виробництво пластику залежить від нафти, що робить корпоративне використання пластику прямим чинником зміни клімату.
У відповідь на закиди представник Coca-Cola сказав, що хоча зусилля компанії наразі зосереджені на використанні більшої кількості перероблених матеріалів та вдосконаленні систем збору сміття, "ми інвестували і продовжуємо інвестувати в розширення асортименту багаторазового пакування, і ця робота буде продовжуватися в рамках нашої стратегії, орієнтованої на споживача".

