/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F459%2F28cb2b2bd25b764684ce453bb0563748.jpg)
Повідомляють про масштабний збій у застосунку московського метро: до пасажирів "звернулася" "Укрзалізниця"
Після масштабної кібератаки на онлайн-інфраструктуру "Укрзалізниці" стався збій у додатку московського метро.
Не працює поповнення карти для проїзду, також не вдається отримати доступ до самого сервісу, а на сайті Мосметро з’явилося оголошення про непрацюючу українську залізницю.
Згідно з даними онлайн-трекерів, проблеми почалися приблизно о 6:00, і з того часу їх кількість перевищила 500.
Пасажири не можуть поповнити карту "Тройка", яка використовується для проїзду в громадському транспорті Москви, переглянути схему та сплатити за проїзд.
РосЗМІ повідомляють, що платежі через автомати та валідатори в автобусах також не проходять.
Водночас у прес-службі Мосметро стверджують, що наразі оплата через автомати працює у звичайному режимі.
Незважаючи на особистий досвід користувачів "Тройки", які не можуть скористатися онлайн-сервісом, у Департаменті транспорту Москви стверджують, що проблеми є тимчасовими.
Вони пов’язані з технічними роботами в особистому кабінеті програми.
Повідомляється, що карту "Тройка" можна поповнити у касах та терміналах на станціях метро", а оплатити проїзд можна також банківською карткою та квитком "Єдиний".

