Porsche випробовує електричний Cayenne 2026 на практиці з різною силою чилі
Porsche випробовує електричний Cayenne 2026 на практиці з різною силою чилі

Porsche випробовує електричний Cayenne 2026 на практиці з різною силою чилі

Порше проводить тести пари електричних кросоверів Cayenne в Швеції.Один з них має активні аеродинамічні клапани, схожі на 911 GTS T-Hybrid.Кайенн Електрик дебютує пізніше у 2025 році, але модель з ДВЗ залишається.У Porsche вже є один електричний кросовер у своєму асортименті – Macan Electric, але скоро він отримає старшого брата у вигляді Cayenne Electric 2026 року, який дебютує пізніше цього року. Наші фотографи-підтекстові встановили пару прототипів під час тестування, проте вони далеко не єдність: вони відрізняються деякими важливими різницями.Обидві моделі все ще чомусь носять досить густе камуфляж, який ми бачили на попередніх прототипах протягом останніх 12 місяців. Камуфляж прикриває частини переднього та заднього бамперів і нижні частини дверей. Але це не заважає помітити, що лише один із кросоверів має видимо активні аеродинамічні клапани у нижньому бампері, так само, як у 911 GTS T-Hybrid. Також він має сплітер, прикріплений до найнижчої точки бампера, що свідчить про його спрямованість на високі характеристики, можливо, GTS-версію.Інший Cayenne не має нижнього спойлера або тих самих активних аеродинамічних слотів (хоча їх все ще можуть рухатися). Замість цього він має менш м’яжий бампер з горизонтальними планками, а датчик ADAS видно на поверхні бампера, а не врізаний, як на іншому кросовері.Цей бампер, менше спрямований на високі характеристики, здається, надає кращий кут під’їзду, тому ми, можливо, дивимося на Cayenne з орієнтацією на позашляховик. Цю ідею підтверджує трохи розширені задні аркові облямівки на цьому Cayenne, які відсутні на моделі із аеродинамічними клапанами GTS. Подальше ускладнення ситуації створює факт, що лише у кросовера без клапанів є прямокутні вентиляційні отвори під задніми фарами.Коли повна камуфляжна оббивка зникне, ми очікуємо побачити спліт-фари, такі ж, як на і Audi Q6 e-tron та A6 e-tron. Ці три моделі базуються на тій же платформі VW Group PPE, на якій також буде заснований Cayenne EV у стандартній та купе-версіях.Початкові моделі Cayenne, ймовірно, також будуть ділитися своїми силовими установками з середніми або високими специфікаціями Macan, які мають 509 к. с. (516 PS / 380 кВт) бімоторну установку в 4S версії і 630 к. с. (639 PS / 470 кВт) у версії Turbo. А оскільки Taycan Turbo і Turbo S мають по 872 к. с. (884 PS / 650 кВт) і 939 к. с. (700 кВт / 952 PS) відповідно, ми уявляємо, що гарячі Cayenne будуть також подібно потужними. Кайенн Електрик не єдиний електромобіль, над яким працює Porsche. Цілком нові спортивні автомобілі 718 Boxster і Cayman на електриці вже в дорозі і мали дебютувати цього року, але цей запуск може бути відкладений до 2026 року, оскільки Porsche має справу з ринком производив’вий електрокарів, що не виправдав очікувань, коли вони почали планувати ці моделі понад п’ять років тому.

Джерело матеріала
loader
loader