Укрзалізниця допомогла пасажирці, яка поверталася додому з Ірландії і не встигала на потяг
Укрзалізниця допомогла пасажирці, яка поверталася додому з Ірландії і не встигала на потяг

Укрзалізниця допомогла пасажирці, яка поверталася додому з Ірландії і не встигала на потяг

Укрзалізниця допомогла пасажирам у Польщі, які не встигали на потяг. Про це українська письменниця Тетяна Власова написала на своїй сторінці у Facebook.

- Жінка їхала в Україну з Ірландії. Потяг із Кракова в Перемишль спізнився і пасажири не встигали на Інтерсіті звідти до Києва. Через фейсбук Галина звернулася до Укрзалізниця - Ukrzaliznytsia. Там усе зʼясували і відповіли, що поїзд Перемишль - Київ на відправлення буде затриманий, допоки всі пасажири із Краківського рейсу не здійснять пересадку, - написала Власова.

За словами жінки, всі пасажири встигли на поїзд. В іншому дописі Галина також зазначила, що "сьогодні я відчула на собі особисто, що я потрібна своїй країні".

- Галина Геннадіївна Однорог Поїзд 716 Перемишль - Київ на відправлення буде затриманий допоки останній пасажир із Краківського рейсу не здійснить пересадку у наш поїзд! Не хвилюйтесь та передайте усім попутникам дану інформацію. До зустрічі, в Україні! Нас дійсно дочекалися, потяг на нас чекав !!!, - написала пізніше одна з пасажирок потягу.

В Укрзалізниці також відреагували на пост пасажирки.

- Робимо все можливе, аби не підірвати довіру українців та іноземних гостей до Укрзалізниці, бо знаємо, як важлива дорога до рідного дому, батьківської хати, чи до коханих, робочих справах, дітей. Тому кинути напризволяще пасажирів, це не про нас! Дякуємо, що обрали Укрзалізницю для своєї подорожі, сонячний та ранковий Київ чекає на Вас!, - йдеться в коментарі УЗ під дописом.

  • 24 березня онлайн-системи Укрзалізниці зазнали масштабної кібератаки. Відновлення всіх систем тривало останні декілька днів. 
  • 27 березня через 89 годин безперервної роботи після безпрецедентної хакерської атаки на ключові операційні системи залізниці сайт і застосунок Укрзалізниці відновлені. 
  • 28 березня стало відомо, що користувачі скаржаться на збій у додатку Укрзалізниці, компанія порадила, що робити.
Теги за темою
Польша Укрзалізниця
Джерело матеріала
loader
loader