В Укрзалізниці стався новий збій
“Укрзалізниця” зіткнулася з новим технічним збоєм 28 березня, який торкнувся процесу купівлі квитків. У компанії вже прокоментували ситуацію.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на УЗ.
Наразі доступ до сайту УЗ закритий, замість цього висвічується змістовне повідомлення, в якому йдеться, що тимчасово не працює продаж квитків через застосунок та сайт, онлайн сервіси замовлення послуг та онлайн-підтримка.
Як придбати квитки?
Компанія надає наступні роз’яснення:
- Придбати квиток на всі внутрішні поїзди, а також міжнародні поїзди можна в касах “Укрзалізниці” на вокзалах;
- Якщо ви не можете завантажити квиток, придбаний онлайн, перевірте вашу електронну пошту, туди має дублюватись PDF-квиток. Якщо і це не вдається, приходьте просто на посадку до поїзда, але бажано принаймні за 20 хвилин до відправки.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F133%2F9383887bbfcdd3ce3808cd1abf82c9fb.png)
В УЗ стався новий збій 28 березня (uz.gov.ua)
Важливе уточнення для військовослужбовців
Для військовослужбовців квиток може бути оформлений прямо на борту начальником поїзда.
“Якщо ви військовослужбовець і купували квиток онлайн через сервіс Армія+ та не можете завантажити цей квиток – звʼяжіться з нами в коментарях на нашій офіційній сторінці у Facebook – ми оперативно підхопимо і посадимо вас у потрібний поїзд”,- радять фахівці компанії.

