Система онлайн-продажів "Укрзалізниці" для придбання нових квитків на поїзди та їх повернення відновлена в резервному форматі. Про це повідомив офіційний телеграм-канал підприємства.
Тут кажуть, що оскільки зараз система переживає пікові навантаження, можливі тимчасові технічні перебої в роботі. Залізничники просять пасажирів користуватись застосунком виключно у випадках потреби в терміновій подорожі.
Вони звертають увагу, що архіви квитків, придбаних раніше, недоступні в застосунку: квитки лишаються дійсними, знайти їх PDF-дублікати можна на електронній пошті, яка вказувалась в акаунті пасажира. Також варто перевірити папку «спам», квитки могли впасти туди.
Для посадки в поїзд також можна використати скріншоти квитків з застосунку, а в разі відсутності обох варіантів квитків - просто покажіть на посадці квитанцію про оплату квитків з банківського застосунку.
Повернути раніше придбані в застосунку квитки та повернути кошти за автокупівлю можна через форму за посиланням на головній сторінці застосунку.
Буквально півтори години тому "Укрзалізниця" повідомила, що відновила онлайн-продажі після наймасштабнішої кібератаки.