/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F1f5b8f19318e144fbf9325ab01724e53.png)
Amazon запускає персоналізовані підказки на базі свого генеративного штучного інтелекту
Amazon продовжує впроваджувати штучний інтелект у свої торгові інструменти, щоб спонукати клієнтів робити більше покупок. У середу компанія анонсувала нову функцію під назвою «Інтереси», спрямовану на створення більш персоналізованого та розмовного пошуку.
Завдяки новій функції клієнти можуть вводити в рядок пошуку індивідуальні підказки, що відображають їхні інтереси, уподобання та навіть бюджет. Наприклад, користувачі можуть попросити «набори для створення моделей та аксесуари для інженерів-аматорів» або «інструменти для пивоваріння та гаджети для любителів кави».
Інтереси використовують великі мовні моделі (LLM), щоб перетворити повсякденну мову на запити, які зрозумілі традиційним пошуковим системам, що призводить до більш релевантних пропозицій продуктів.
Крім того, інструмент безперервно працює у фоновому режимі, повідомляючи користувачів, коли з’являються нові товари, які відповідають їхнім інтересам, а також надаючи оновлення щодо відповідних продуктів, поповнення запасів і угод.
Наразі Інтереси доступні для вибраної групи користувачів у США через додаток Amazon Shopping на пристроях iOS та Android, а також на веб-сайті для мобільних пристроїв у вкладці «Я».
У найближчі місяці компанія планує розширити доступ до більшої кількості клієнтів із США.
Функція «Інтереси» є природним прогресом для технологічного гіганта, оскільки він продовжує інтегрувати штучний інтелект у свій додаток. Ця функція приєднується до безлічі функцій на базі штучного інтелекту, які вже є на Amazon, включаючи його помічника з покупок зі штучним інтелектом Руфуса , посібники для покупок зі штучним інтелектом , підсумкові огляди , інформацію про продукт, згенеровану штучним інтелектом , тощо.
Крім того, кілька інших компаній, ймовірно, наслідуватимуть їхній приклад, щоб покращити покупки для клієнтів, а деякі вже почали це робити.
Наприклад, Google нещодавно оновив свою вкладку «Покупки», представивши інструмент « Vision Match », який дозволяє покупцям описувати одяг, який вони бачать, за допомогою штучного інтелекту, який пропонує схожі ідеї на основі опису. Він також запустив інструмент зведення AI для надання інформації про продукт.

