Wizz Air планує відновити 400 маршрутів в Україні, а Ryanair скаржиться на відсутність комунікації з аеропортами
Wizz Air планує відновити 400 маршрутів в Україні, а Ryanair скаржиться на відсутність комунікації з аеропортами

Wizz Air планує відновити 400 маршрутів в Україні, а Ryanair скаржиться на відсутність комунікації з аеропортами

Угорський лоукостер Wizz Air розробив план відновлення польотів в Україну, який включає запуск 400 маршрутів в перші шість місяців після відкриття українського неба і дозволить перевозити 5 млн пасажирів на рік.

Про це генеральний директор Wizz Air Йозеф Вараді повідомив на конференції, організованій аналітичним центром "We Build Ukraine", передає Інтерфакс-Україна.

"Як тільки Україна буде готова, ми будемо готові відновити (польоти, – ред.).

Ми не лише плануємо літати в Україну, але й організовувати польоти з України, створюючи там наші базові операції.

У нас великі плани щодо України… Ми розробили план створення мережі з близько 400 маршрутів протягом перших 6 місяців, що забезпечить пропускну спроможність у 5 млн місць на рік.

І коли ви (Україна, – ред.) будете готові, ми будемо готові", – заявив Вараді.

Він повідомив, що представники Wizz Air кілька разів відвідували Україну та проводили переговори з зацікавленими сторонами, зокрема, з українськими аеропортами.

"Ми дуже близькі до укладення комерційних угод з кожним з них (аеропортів, – ред.).

Я думаю, що ми дійсно готові до роботи", – зазначив Вараді.

Своєю чергою виконавчий директор найбільшої європейської бюджетної авіакомпанії Ryanair Майкл О’Лірі на цій же конференції поскаржився на відсутність комунікації з українськими аеропортами, через що авіакомпанія може скоротити раніше анонсовану програму відновлення польотів з України.

"Ми розробили амбітний план, згідно з яким протягом першого року після відкриття неба над Україною доставимо 5 млн пасажирів в/з України, а протягом п’яти років збільшимо цей показник до 10 млн… Ми подали п’ятирічний план зростання до аеропортів, включаючи "Бориспіль" (міжнародний аеропорт "Бориспіль", – ред.).

Але розчаровує те, що ми не прогресуємо в цьому питанні вже понад два роки", – пояснив О’Лірі.

Він підкреслив, що попри неодноразові нагадування, в "Борисполі" та аеропорту Одеси вже два роки поспіль "зберігається радіотиша".

"Ми просили про зустріч з ними, а натомість отримуємо електронні повідомлення..

Якби ми пропонували таке зростання будь-якому іншому аеропорту чи країні Європи, вони б відповіли на наші пропозиції", – зазначив О’Лірі.

Виконавчий директор Ryanair додав, що наразі планується зустріч з комерційним директором МА "Бориспіль", яка повинна відбутися на цьому тижні.

"Ми дуже розчаровані.

Якщо ми не досягнемо згоди щодо витрат, ми почнемо польоти в Україну, але в значно менших масштабах", – сказав О’Лірі.

За його словами, у випадку скорочення програми Ryanair розпочне польоти з "Борисполя" або Львівського аеропорту і протягом першого року зможе перевезти 1 млн пасажирів замість 5 млн.

"Масштаб відновлення і потенційне зростання трафіку, яке Україна може отримати з Ryanair, залежить від співпраці з аеропортами.

З урядом теж, але насамперед з аеропортами.

І нам потрібно, щоб деякі аеропорти повернулися до нас з нашими пропозиціями, які лежать на їхньому столі з липня 2023 року", – додав виконавчий директор Ryanair.

Джерело матеріала
loader
loader