/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Ff16a24911c61ecea19229d6d708ca469.jpg)
Розробники Half-Life не вірили, що зможуть зробити все, що наобіцяв гравцям Гейб Ньюелл
Коли Half-Life була презентована у 1998 році, здавалося, що її успіх неминучий. Однак всередині Valve далеко не всі були впевнені, що зможуть виправдати очікування гравців, які їм подарував Гейб Ньюелл.
На GDC 2025 колишня директорка з маркетингу Valve Моніка Гаррінгтон розповіла, як створювалася гра. Після вражаючого демо на E3 1998 проєкт отримав нагороду "Найкраща екшен-гра", але замість радості це викликало тривогу в деяких розробників: "Після заходу один із ключових працівників підійшов до мене і сказав, що Гейб пообіцяв те, чого ми ніколи не зможемо зробити".
Демо дійсно було вражаючим для 1998 року, і воно відразу ж стало культовим. Але попри побоювання, розробники помилялися:
"Усе, що Гейб обіцяв, у підсумку вдалося реалізувати. Вони просто ще не знали, що зможуть це зробити".
Як відомо, Half-Life повністю виправдала очікування, ставши комерційним хітом і зібравши безліч нагород "Гра року".
