Електричний Porsche 911 вразить не всіх пуристів, але він надто швидкий, щоб це було важливо
Електричний Porsche 911 вразить не всіх пуристів, але він надто швидкий, щоб це було важливо

Електричний Porsche 911 вразить не всіх пуристів, але він надто швидкий, щоб це було важливо

Чи краще залишати класичні 911 в неторканих, зберігаючи їхню оригінальну привабливість для нащадків? Деякі безперечно вважають так. Проте, для кожного пуриста, який тримається за цю ідею, є зростаюча кількість людей, зацікавлених в рестомод-сцені, людей, які прагнуть іконічного зовнішнього вигляду цих автомобілів, але бажають мати щось більш сучасне під капотом.Вступайте, Everrati, компанія, відома своїми електрифікованими класичними Porsche, що нещодавно представила свій останній проект під назвою “Комісія Вайпер”.Тюнер розібрав автомобіль до його основи, замінивши кузовні панелі легким вуглецевим волокном, що дало автомобілю набагато ширший стан. Потім вони надали йому вражаючий новий колір Viper Green, поєднуючи його з чорними дисками у стилі Fuchs і полірованими срібними обідками. Щоб завершити образ, додали спойлер у вигляді качиного хвоста та оновлені фари.Читати:Зовні автомобіль виглядає як будь-який інший добре змодельований 964 —гострий, агресивний та неперевершено Porsche. Проте речі стають цікавими, коли ви заглядаєте під поверхню.Електрична Енергія ЗаволодіваєНа відміну від вашого стандартного 964, серце цього конкретного 911 пройшло радикальні зміни. Зникає іконічний повітряно-охолоджуваний двигун, замінений на батарейний блок об’ємом 62 кВт*год і. Хоча Everrati тримає мовчанку про конкретні числа потужності, вони стверджують, що цей електричний 911 може розганятися до 60 миль/год (96 км/год) менше, ніж за 4 секунди. Непогано для автомобіля, що колись бурчав на бензині по вулицях.Згідно з , власник цього 911 має “глибоке прагнення боротися зі змінами клімату”, тому зрозуміло, чому вони вирішили позбутися двигуна на користь електромотора. Звісно, додавання відносно великого батарейного блоку неодмінно додало деякої ваги до автомобіля, і нас цікавить, який вплив це має на динаміку керування.Щодо інтер’єру, Everrati не економила на деталях. Салон був оновлений чорною шкірою практично на всіх поверхнях, доповненою сірими смугами та характерною зеленою смугою о 12 годині на кермі.

Джерело матеріала
loader
loader